Så er den gal igen!
Jeg vil helt vildt gerne lande et ur med en flot blå skive! Har været omkring emnet før, men det er aldrig rigtig lykkedes mig!! Hjælp!!!

Hvilket ur har, efter din mening, den fedeste blå urskive. Kom gerne med anbefalinger i denne tråd. TAK for hjælpen  Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
Rolex Milgauss

İmage
Svar
Der findes virkelig mange fede ure med blå skiver og jeg har haft en del. Skal jeg vælge en, vil det være mit AP15400.......

İmage

İmage
[-]
  • Møller
Svar
Et andet ur der er spændende med blå skive (blandt virkelig mange) er Black Polar Bear. Jeg går ud fra at du kender historien/baggrunden om ham?

İmage
Svar
I den billigere ende Seiko Sumo.

Her mit ( tidligere dit :icon_smil )

İmage
Svar
Skulle Rolex være interessant var jeg også virkelig glad for dette.

İmage

Her ved siden af mit AP nævnt i et indlæg højere oppe.

İmage
[-]
  • Møller
Svar
Så er Omega's nye Speedmaster med månefase altså også virkelig lækker.

İmage

İmage

Hvis du har læst mit indlæg om Omega, så kender du også til detaljen med Buzz Aldrins fodspor på månefasen Icon_smil

İmage
[-]
  • Møller
Svar
Den nye Globemaster fra Omega er også fin, men med din generelle smag, tror jeg ikke den fanger dig?

İmage
[-]
  • Møller
Svar
Blancpain Fifty Fathoms Blue Flinque

İmage
Svar
2 af de nævnte som er mine favoriter er Rolex guld stål sub med blå skive. Især også de ældre moddeler, samt Omegas nye speedmaster med månefase. AP er også lækker, men mindst af de 3 nævnte synes jeg.

Ellers har jeg selv et par specialure som forslag. Jeg synes Schaumburgs chronograph og deres double måneur.

İmage

İmage

İmage

İmage

Min egen med blå skive

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)