Dornbluth - Cal. CS. projekt 2 - Er det et ur?
#11
Well what can you say Icon_smil Simplicity, made like this watch is a beautiful thing to look at.One does not need more.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#12
Tillykke med D2 projektet, hvor jeg er vild med tilgangen og valg af fabrikant til disse personlige ure - en stor Icon_Up herfra.

Det er uden tvivl et rigtig lækkert ur, men jeg må indrømme at udseendet på det ikke lige mig. Det ville nu også være kedeligt hvis vi alle ville have det samme Icon_e_wink

Når det så er sagt, er det jo ultra cool at have et "one of" ur man selv har været inde over, så endnu engang tillykke med det Jon Icon_Up
Svar
#13
Stærkt Jon, let's keep it simple udtrykket er virkelig i højsædet på dit nye vidunder.

Billederne er ganske sikkert en forsigtig teaser på hvad der venter i den virkelige verden med "hands on" :up:

Kæmpe stort tillykke med endnu en ener i din i forvejen fantastiske samling :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
#14
Det er sagt før men kan ikke siges for tit
Jons samling trækker bukserne af alt andet herinde. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • T.Hansen
Svar
#15
Stærkt. Konge ur!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#16
Først tillykke med et fantastisk ur, som stammer fra et super fedt firma Icon_Up

Lige da jeg så uret og ellers har kendskab til deres ure, blev jeg en anelse forundret og fik tanken...hvorfor så dæmpet et ur, når de nu laver sådan nogle flotte ure, med mega lækre detaljer, det skulle da stråle og ikke gemmes væk.

Da havde jeg ikke lige læst din beskrivelse ordentlig om hvad der lå til grund for designet, men dette underspillede og skjulte kunstværk er faktisk rigtig godt tænkt, som du er inde på kigger vi på klokken, men ikke altid for at aflæse tiden, men blot nyde uret og din nye klokke er vel en sort diamant et eller andet sted og kan nu trods alt godt lide at du lige har givet viserne lov til et lille glimt Icon_blink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#17
Whaoo
Det ur sidder da lige i skabet. Stilrent design og smukt enkelt.
Svar
#18
Igen - jeg takker for alle de fine ord gutter!  Icon_Up

@HG:
Du kan bare smide mig en besked en dag du er på djævle øen så må vi se om vi kan få det til at passe sammen!
- Samlingen er jo i boks flere steder men jeg kan da hente lidt hjem hvis det er!

@PBR - Peter
Ja nu har Jacob jo fedtet med GTG'et i år - ellers så kunne du have skudt så mange billeder du ville!  Icon_Up
Alternativt så pb'er du mig bare hvis du er på de rette kanter af landet...  Icon_lol

@Kim
Takker - og det er helt ok - smag og behag er jo heldigvis forskellig - vi har jo masser af ure vi i fælles skab synes er lækre så det går jo nok!  Icon_blink

Har du det på samme med Rose guld klokken eller?

 -og måske du ændrer mening når du ser det inreal!

@Miwes - Michael
Man kan nu godt se på det hvad klokken er - man skal bare se godt efter!  Icon_blink
Udover det så kan jeg jo altid tage et andet ur på hvis det er aflæsningen af tiden der er det primære!  Icon_sign

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#19
Hej Jon

tillykke med det nye ur, du er en tålmodig mand, men det ser ud til det har været vente tiden værd. Respekt for du vælger en anden vej end mange af os andre der køber stangvare...og du får lavet dem som du vil ha dem .. Icon_smil     nyd det.......
Mvh Hr.holm
Svar
#20
Grattis Jon, lite PVD och den är stealth.

Jag är mycket nära min nummer 4 nu. Icon_Up
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)