03-06-2016, 09:18 PM
Ser godt ud Claus tillykke med den.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
Ny (brugt) 3.000 meter Diver på vej
|
|
03-06-2016, 10:51 PM
Hvordan er mulighederne for stumper og service af GP i DK ?
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
04-06-2016, 07:32 AM
One of the most beautifull dive watches ever in my opinion.And one of the best value for money watches you can buy used.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
04-06-2016, 10:21 AM
Har du haft uret før, eller har haft erfaring med det? Spørger siden du beskriver det som en keeper fra dag et, hvilket ville være modigt, hvis man ikke før har haft uret :)
Sent from my iPhone using Tapatalk If you ain't using it, you abusing it!
04-06-2016, 10:44 AM
GP divers er fantastiske. Jeg nøjes dog med den forrige model pga. at jeg så sjældent besøger 3.000 meters dybte.
Og rigtigt nok (Willy) - GP er nok det, man får mest horologi for pengene når man køber brugt. Lidt af et mysterium for mig hvorfor et mærke som er så veldesignet og bruger et absolut high end caliber (GP3300) ikke opnå en større popularitet ? Tillykke Claus - din nye dykker matcher så godt med samlingen af seriøse dykkemaskiner du ejer Mvh. John Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
04-06-2016, 11:23 AM
Enig i at det er en svær opgave at finde mere horologi for pengene pakket så flot ind
Men Claus, er du sikker på den servicepris? Det sidste jeg hørte om der var i Schweiz til alm. service var vildt længe væk og kostede lige over 10k. men har de sænket priserne er det jo super. Når, det så er sagt, mon så ikke at nogle af vores gode (uautoriserede) urmagere i DK kan hjælpe med alm. service forudsat der ikke skal bruges dele? Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
04-06-2016, 11:28 AM
tillykke med den nye diver, fedt og noget vi ikke ser så tit her i lille dk...
Mvh Hr.holm
04-06-2016, 02:20 PM
Tillykke med et fedt ur - har kun prøvet den gamle model som desværre ikke sad så godt på mig.
Sent from my iPhone using Tapatalk Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|