Dit ''ur-år'' indtil videre
#21
Har altid haft en for kærlighed for Panerai, og det er nok det mærke der tænder mig mest!

Tudor er også meget sjov, og regner med det skal pimpes med et faded insert og måske en lænke. Det må tiden vise :D

Har hvertfald fået to skønne Beaters, der repræsentere entry level fra to dejlige mærker.


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#22
Ud er gået:
AP Diver

Ind er kommet:
Omega PO
Rolex Exp II
Pam 000
Pam 389
IWC BP (bliver nok solgt, da det ikke har fået armtid overhovedet)
/SK
Svar
#23
Fed! Sådan en AP kan finansiere mange cool ure :D

Har selv kigget på BP, men tvivler på at den med sin størrelse ville blive brugt så meget..


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#24
(01-06-2016, 06:41 PM)jacobzimmer Skrev: Har selv kigget på BP, men tvivler på at den med sin størrelse ville blive brugt så meget..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Argh.... Tyndarm!  Icon_sign

Prøv den og du bliver forelsket!! 

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#25
(31-05-2016, 10:09 AM)jacobzimmer Skrev: @bjorn_e58 - Datejust har aldrig helt været mig, men din ''nye'' 16263 har den vildeste skive, så den kunne jeg nok godt leve med  Icon_party

Sådan har jeg også haft det, Jacob. Jeg tror det kommer med alderen.  Og jeg kunne altså heller ikke stå for denne skive, som du nævner:

İmage

Og denne måtte altså også bare blive min:

İmage

Du kan da iøvrigt sagtens finde Blancpain i "herre"-størrelse.

/Bjørn
Svar
#26
I år har jeg fået 3 nye ure i samlingen.

Tudor panda 79280
Seiko golden tuna can 1987 / SBDS018
Clerc H1 Hydroscaph (jeg har det faktisk pt til salg men det bliver nok hos mig)

Danmark er ikke det helt rette marked at sælge uret imho. For konservativt  Icon_blink
Mvh Kim 
Svar
#27
(01-06-2016, 07:54 PM)gmt-geek Skrev:
(01-06-2016, 06:41 PM)jacobzimmer Skrev: Har selv kigget på BP, men tvivler på at den med sin størrelse ville blive brugt så meget..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Argh.... Tyndarm!  Icon_sign

Prøv den og du bliver forelsket!! 

Vh. Jon


Det lyder farligt. Tror du har ret.

(01-06-2016, 08:53 PM)bjorn_e58 Skrev:
(31-05-2016, 10:09 AM)jacobzimmer Skrev: @bjorn_e58 - Datejust har aldrig helt været mig, men din ''nye'' 16263 har den vildeste skive, så den kunne jeg nok godt leve med  Icon_party

Sådan har jeg også haft det, Jacob. Jeg tror det kommer med alderen.  Og jeg kunne altså heller ikke stå for denne skive, som du nævner:

İmage

Og denne måtte altså også bare blive min:

İmage

Du kan da iøvrigt sagtens finde Blancpain i "herre"-størrelse.

/Bjørn


Jeg er vild med begge dine nyere ure. Og den hel guld fungere bedst på croco IMO.

(01-06-2016, 09:32 PM)Avantismo Skrev: I år har jeg fået 3 nye ure i samlingen.

Tudor panda 79280
Seiko golden tuna can 1987 / SBDS018
Clerc H1 Hydroscaph (jeg har det faktisk pt til salg men det bliver nok hos mig)

Danmark er ikke det helt rette marked at sælge uret imho. For konservativt  Icon_blink


Sidste nævnte har du meget ret i. Evt. smid den op på timetotalk. Det er lidt lettere i Sverige


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#28
Mange af mine ure bliver solgt til Grønland - Ungarn-Sverige- og USA. Lidt pudsigt på en måde.
Svar
#29
(01-06-2016, 11:40 PM)jacobzimmer Skrev: Sidste nævnte har du meget ret i. Evt. smid den op på timetotalk. Det er lidt lettere i Sverige


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tak for tippet.   Icon_Up

Det er nu sat til salg på timetotalk.se

Jeg havde overvejet chrono24 men annoncen kostede ca 1400 kr. 

Lige i overkanten imho Icon_excuse
Mvh Kim 
Svar
#30
Klocksnack.se er også god Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)