Dit ''ur-år'' indtil videre
#11
(31-05-2016, 10:09 AM)jacobzimmer Skrev: @gmt-geek - Du har dælme travlt, hvis du skal give alle dine ure lige meget armtid. Jeg finder det besværligt med de 5 ure jeg har  Icon_lol Men glæder mig til at se dit nye Dornbluth projekt, begge af dem!

D2 er nu ikke så speciel endda...
 - jeg kunne have gået all in med konceptet men jeg tog det kun 95% af vejen - dette kan dog ændres hvis jeg vil da det de sidste 5% ikke drejer som om skiven, men istedet om viserne!  Icon_blink 

D3 som lander næste år bliver virkelig speciel i flere henseender, men den tid den glæde....  Icon_smil

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#12
Har lige bestilt er G-Shock GRAVITYMASTER venter på det kommer hjem så nyt arbejdsure
Svar
#13
Spændende! Folk er da blevet lidt lune på de G-Shocks!
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#14
Et ur på bunden af marianer graven er nemmere at fiske op end at få et 
Ur ud af Jons samling  Icon_e_biggrin1

Jons samling og tilgang er bare for vild  Icon_not Icon_party Icon_Up

Jacob: jeg har ikke min Seamaster til salg på DBA "kun" på vintage og ursiden,
          Jeg har ikke rigtigt sat noget seriøst i gang da jeg stadigvæk smiler når jeg tager 
          Seamasteren på jeg har kigget lidt på Rolex og Seiko.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#15
(31-05-2016, 10:09 AM)jacobzimmer Skrev: @stenstrupigen - Seikoen var nok hvad jeg ville vælge  Icon_party

@bjorn_e58 - Datejust har aldrig helt været mig, men din ''nye'' 16263 har den vildeste skive, så den kunne jeg nok godt leve med  Icon_party

@gmt-geek - Du har dælme travlt, hvis du skal give alle dine ure lige meget armtid. Jeg finder det besværligt med de 5 ure jeg har  Icon_lol Men glæder mig til at se dit nye Dornbluth projekt, begge af dem!


Auguste Reymond er også utrolig inden for kompliceret værker:

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#16
Ind : Glashütte org sport evolution panoramadatum, chopard LUC Pro ONE, Rolex Sub 16610, Omega De Ville guld ur og Heuer chronograph i guld
Ud : Rolex Master GMT II, JLC reverso classique i hvid guld
Bliver ikke det sidste der sker i år
Svar
#17
Købte en Yachtmaster 16622 (Årgang 2002) i Februar.
Regner med at skal have mig nogle lækkerier når jeg fylder 18 her til November.
Men regner med at vente indtil da (skulle helst ikke smides ud inden Icon_party )
Svar
#18
(31-05-2016, 04:28 PM)Stensbjerg Skrev: Et ur på bunden af marianer graven er nemmere at fiske op end at få et 
Ur ud af Jons samling  Icon_e_biggrin1 

Ha ha thats a good one!  Icon_sign

Stensbjerg Skrev: Jons samling og tilgang er bare for vild  Icon_not Icon_party Icon_Up   

Og mange tak Jacob - du har jo også set en del af den efterhånden!  Icon_blink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#19
Så tog det hele sku lige en skæv drejning! I går kom 16610LV ud og to nye kom ind:

İmage


İmage

Tudor er den jeg havde for 7 måneder siden :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#20
Sådan..... Det er godt at se nogle unge der samler "flipper-titlen" op når vi gamle går i stå Icon_smil

Panerai'en siger mig ikke så meget for tiden, men det er en cool Tudor Icon_Up
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)