MC sæsonen
En masse km tilbagelagt på en af de gamle færger i det dejlige vejr i dag. Her et billede fra et lille pitstop i en landsby små 10km fra Horsens.

İmage

İmage
[-]
  • peterkaa, T.Hansen
Svar
@KimT Den er nu blevet meget god :-)
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Der mangler nu meget endnu, før den afslutningsvis skal skilles ad igen og til autolakerer. Men det går stille og roligt fremad og forenden er mere eller mindre klar, med renoveret forgaffel med progressive fjedre, renoverede dobbelte Brembo bremser, ny "instrumentering", styr osv. osv. Clipon styret sidder dog lidt højt til at starte med, men det er for at Linda (det er hendes) har lidt bedre kontrol/føling med den. Den er jo helt ny for hende og hun skal lige vænne sig til den.
Svar
Der er blevet ryddet pænt op i instrumenteringen, det tager tid og kan være en pestilens.
Har du overvejet at køre speedometerkablet igennem forlygten så du kan få lygten, endnu længere ind mellem forgaffelbenene?

Lave clip ons på en cykel hvor resten af geometrien ikke er lavet til det, kan også være noget møg. Selv om det måske ser bedre ud.

Beholder i den grønne farve? Jeg syntes den er fed.
Svar
Vi har snakket om at trække speedometeret lidt ud til den ene side, men det giver bare ikke meget da lygtehuset er så bredt at det ikke kan komme meget længere tilbage uden at vi skal have et andet på. Og det vil jeg helst undgå da jeg har lavet MEGET oppe i det. Jeg kan godt se at det på billedet set lidt mystisk ud, men det er også vinklen og det fungerer heldigvis lidt bedre IRL.

Clipon sidder noget lavere på min tilsvarende MC og det fungerer faktisk rigtig godt og med tilbagerykkersæt giver det en rigtig god stilling og kontrol, men nu må vi se hvad det ender med. Mht. farven, så kan Linda ikke lide den, så den ryger helt sikkert.
Svar
Så pænt som der er ryddet op må der være godt fyldt inde i lygten

Ok, kombineret med tilbageflytter giver det måske bedre mening.

Er det ikke en skam at male den? Kan man ikke finde en skrammet tank der alligevel skal males på ebay?
Svar
Det er ikke en original lakering, så jeg har ikke noget problem med at omlakere den. Havde det været originalt og stået så flot havde jeg ikke rørt det.

Jeg har ikke et billede fra lygtehuset hvor det er helt færdigt, men her er et fra da jeg var i gang.

Udover printkort inde i bunden med alle samlinger og sikringer, indeholder det også tændingslås, blinkrelæ, lysrelæ, dioder til erstatning af originale indikatorlamper samt div. småting.

İmage
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Jeg er kommet til at købe en BMW som jeg skal hente i næste uge (er der nogen som vil købe en brugt Honda?  Icon_lol )

İmage
mvh
Jeppe
Svar
Fedt - så skal der køres nogle kilometer Icon_Up
Svar
Jeps og jeg er ved at lave en laaaaang indkøbsseddel Icon_excuse
mvh
Jeppe
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)