Marina Militare?
Jeg finder interessante ure i alle prisklasser og også i den helt billige ende. Det handler slet slet ikke om prisen for mig når vi snakker MM, men derimod det faktum at det er efterligninger af Panerai.
[-]
  • whoa
Svar
(06-05-2016, 08:46 PM)KimT Skrev: Jeg finder interessante ure i alle prisklasser og også i den helt billige ende. Det handler slet slet ikke om prisen for mig når vi snakker MM, men derimod det faktum at det er efterligninger af Panerai.
Jamen findes der nogle, specielt billigere mærker, som slet ikke kopiere de dyrkere mærker?

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
Snakker vi de helt billige ure er jeg vild med Seiko i de mekaniske og G-Shock når det er Quartz.
Svar
Jeg er enig med KimT her!
Og har intet imod at folk spørger! Det er vel det vi har forum til!

Manson der findes jo masser! Dog kan det jo være svært at finde ure som intet har der ligner andet! Så mange forskellige måder er der trods alt ikke man kan lave ur design på! ;-)

Men det er jo svært at anbefale når ikke man ved hvad du går efter! Hvis du tænker Panerai er fede, så ville jeg kigge på et mikro mærke der hedder magrette! De minder lidt om kasserne men er ikke kopier i min verden!
Urene får ret gode ord med på vejen og hans CS skulle vist også være i orden!

http://www.magrette.com/the-timepieces.php

Evt søg inde på watchuseek efter dem! Masser der har dem!

**insert clever or fun qoute here**
Svar
(06-05-2016, 09:03 PM)whoa Skrev: Jeg er enig med KimT her!
Og har intet imod at folk spørger! Det er vel det vi har forum til!

Manson der findes jo masser! Dog kan det jo være svært at finde ure som intet har der ligner andet! Så mange forskellige måder er der trods alt ikke man kan lave ur design på! ;-)

Men det er jo svært at anbefale når ikke man ved hvad du går efter! Hvis du tænker Panerai er fede, så ville jeg kigge på et mikro mærke der hedder magrette! De minder lidt om kasserne men er ikke kopier i min verden!
Urene får ret gode ord med på vejen og hans CS skulle vist også være i orden!

http://www.magrette.com/the-timepieces.php

Evt søg inde på watchuseek efter dem! Masser der har dem!

**insert clever or fun qoute here**
Det vil jeg prøve at kigge på. Tak :)

(06-05-2016, 09:00 PM)KimT Skrev: Snakker vi de helt billige ure er jeg vild med Seiko i de mekaniske og G-Shock når det er Quartz.
Jeg er også rigtig glad for mit seiko sumo, og kunne sagtens finde på at købe seiko igen

[-]
  • KimT
Svar
Min mening om Marine Militare er som de andre herinde. 

Sikkert udemærket kvalitet men helt uden sjæl og låner alt for meget på designsiden fra panerai.

Ikke en direkte kopi, men lugter fælt af kopiur.

Hellere et Tissot, Certina, Tag Heuer, Citizen eller Seiko.
Mvh Kim 
[-]
  • KimT, Manson
Svar
(06-05-2016, 08:46 PM)Manson Skrev:
(06-05-2016, 07:07 PM)Stensbjerg Skrev: Husk nu dit hjerte rum og glæde ved alle holdninger,
Inden du går smilie amoka...
Jeg er generelt et meget positivt menneske og bruger mange smilies. Det vil jeg gerne have lov til. Håber det er okay :)

Du skyder bare løs. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(06-05-2016, 09:18 PM)Stensbjerg Skrev:
(06-05-2016, 08:46 PM)Manson Skrev:
(06-05-2016, 07:07 PM)Stensbjerg Skrev: Husk nu dit hjerte rum og glæde ved alle holdninger,
Inden du går smilie amoka...
Jeg er generelt et meget positivt menneske og bruger mange smilies. Det vil jeg gerne have lov til. Håber det er okay :)

Du skyder bare løs. Icon_Up
Sådan lød det ikke før, men tak. :)

Svar
(06-05-2016, 09:16 PM)Avantismo Skrev: Min mening om MM er som de andre herinde. 

Sikkert udemærket kvalitet men helt uden sjæl og låner alt for meget på designsiden fra panerai.

Ikke en direkte kopi, men lugter fælt af kopiur.

Hellere et Tissot, Certina, Tag Heuer, Citizen eller Seiko.
Det er bestemt nogle gode og velkendte mærker, du nævner der. Jeg har flere gange overvejet at lægge et certina ur i min urkasse. :)

Svar
Det er ikke op til mig at bestemme hvor mange smilies du skal krydder dine indlæg med,
Eller at bedømme hvor meget tråde bidrage med herinde, heldigvis.

Jeg siger bare at sørg for at du kan håndtere svarene før du stiller spørgsmålet,
Det kunne jo ske at noget du har set dig lidt lun på kalder andre for værdiløs bras.

Og at lille smule ben arbejde ret hurtig kan give dig grundlæggende viden om noget,
man ikke vidste alverden om før man satte sig ned.

Thats all.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Manson
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)