Børneur, der ikke er noget skrammel.
#21
Jeg er helt med på hvad du mener Jon og med din viden om ure får du ingen konflikter med din urmager. Fra min tid med egen forretning husker jeg dog at der er stor forskel på hvad "førstehjælp" må koste, især hvad det må koste hvis førstehjælpen ikke virker.  Icon_blink
P.N.
Svar
#22
(18-04-2016, 12:44 PM)P.N. Skrev: Jeg er helt med på hvad du mener Jon og med din viden om ure får du ingen konflikter med din urmager. Fra min tid med egen forretning husker jeg dog at der er stor forskel på hvad "førstehjælp" må koste, især hvad det må koste hvis førstehjælpen ikke virker.  Icon_blink
P.N.

Det kan jeg sagtens sætte mig ind i at det nok ikke altid har været det rene sjov...  Icon_blink

Havde det været en service jeg som urmager kunne finde på at yde så var det nok også kun til de kunder jeg i givet fald kendte til i forvejen....

Alternativt kridtet banen helt klart op....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#23
(18-04-2016, 11:43 AM)TioMalo Skrev: @ Stenstruppigen: De her børne (?) ure du linker til kan erhverves for kr. 50 fra Føtex og vist noget lignende på Amazon.co.uk. 
Mvh. John

Nu drejer det sig i første omgang til pigen på 9 år og de Club ure er skam udemærket. Jeg ville ikke sammenligne dem på 50 kr ure. De er jo kun regntætte.  Club urerne linket til er ordentlig vandtætte til den 9-årige pige og er fornuftig stærke. Det sker også ofte at de unge i den alder har gået med uret et stykke tid, går de pludselig ikke med det mere.

Og med quartzværk går man ikke ved siden af.
Svar
#24
There is something called a baby G.Shock casio,and there is no way that will break Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Avantismo
Svar
#25
Hvad med sådan et?
200 WR, med skruebagkasse og skruekrone.
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Jeg har det både i blå og i sort.
De er på lænke, men ser også pæne ud på diverse remme.
Brugt af mig og min datter i en kortere periode.
Gode til mænd/kvinder, drenge/piger.
Og ikke kostbare.
/
Kristen
[-]
  • DanielBFL
Svar
#26
Som Willy skrev. Casio baby G. Mine piger har et hver i Hvidt og er meget begejstrede.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
#27
Damn!!!
Nu er jeg jo nødt til, at købe et ur til min datter.... Icon_computer Icon_blink
/SK
Svar
#28
(18-04-2016, 03:25 PM)khbk Skrev: Hvad med sådan et?
200 WR, med skruebagkasse og skruekrone.
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
Jeg har det både i blå og i sort.
De er på lænke, men ser også pæne ud på diverse remme.
Brugt af mig og min datter i en kortere periode.
Gode til mænd/kvinder, drenge/piger.
Og ikke kostbare.
/
Kristen

Tak for et godt bud, men jeg tror det er lidt for maskulint til hende, ligesom der kun er tal på 9,12,3 og 6, hvilket endnu er for svært for hende .... tænker umiddebart at casio er et meget godt bud, og mange tak for de gode forslag  Icon_e_biggrin1

mange hilsner 
Michael
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)