Nyerhvervet seiko sumo
Det er det heller ikke. Det ur er cool, og jeg forstår godt du ikke kan holde fingrene fra den Icon_drool
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Er lidt nysgerrig Hvordan gik det ved urmageren?
Svar
Det ser godt ud, Manson !! Icon_party

Håber alt gik nogenlunde smertefrit hos urmageren ! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(11-04-2016, 04:02 PM)Smilla Skrev: Er lidt nysgerrig Hvordan gik det ved urmageren?
Det var en meget blandet oplevelse. Jeg fik ordnet lænken på butikkens regning, hvilket var godt. Hun var dog ikke meget for at indrømme, at butikken havde gjort en fejl. Det pissede mig lidt af, hvilket hun sikkert godt kunne mærke :)

Hun spurgte, hvorfor de ekstra låserør var vigtige, når uret passede mig nu. Jeg svarede, at hvis jeg engang vil sælge uret, vil køberen selvfølgelig gerne have muligheden for at udvide lænken. Hun svarede bare, med en dum attitude: "vil du da sælge uret".

Jeg fik dog overtalt butikken til, at de skulle bestille ekstra låserør hjem til mig. Der er en leveringstid på 3 uger.

Ergo, en blandet oplevelse.

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
[-]
  • rlj
Svar
Hmmm............. tror konklusionen på den oplevelse bliver, at når du har fået dine låserør (og jeg siger helt bevidst "dine", idet de er til erstatning for dem som fjolset i butikken har smidt væk), så bør det være sidste gang du besøger den butik !

Det ville i hvert fald være min reaktion på en sådan dårlig oplevelse, der blot forstærkes af ekspedientens "smarte" bemærkninger !! Icon_evil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(11-04-2016, 05:50 PM)pbr Skrev: Hmmm............. tror konklusionen på den oplevelse bliver, at når du har fået dine låserør (og jeg siger helt bevidst "dine", idet de er til erstatning for dem som fjolset i butikken har smidt væk), så bør det være sidste gang du besøger den butik !

Det ville i hvert fald være min reaktion på en sådan dårlig oplevelse, der blot forstærkes af ekspedientens "smarte" bemærkninger !! Icon_evil
Det er absolut sidste gang, jeg handler i den butik. Det er 100% sikkert!

Jeg er mest irriteret over hendes trælse attitude, og butikken ikke selv tilbød at bestille nye låserør hjem til mig. Jeg selv skulle bede om det.

Ufattelig dårlig service!

[-]
  • pbr
Svar
Det vigtigste er at du fik det fikset og alt er i orden nu!

Tillykke og glæd dig over dit ur :-)
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Ja, det var lidt af en omvej. Til gengæld har du nu uret på armen, lært lidt om lænke-systemet og fundet ud af at du ikke skal bruge den urmager mere. Så alt i alt er du blevet klogere og har et fedt ur på armen - tillykke med det Icon_party
Svar
Jeg er allerede rigtig glad for uret. Jeg går og leger med tanken om at købe en ammo rem til uret.

Hvis I kender nogle gode hjemmesider med stort udvalg, er I meget velkomne til at komme med forslag dertil :)

Svar
CT watches plejer at have en masse fede læderremme. 

Ellers ebay
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)