RC - biler
Jeg så i tråden om andre hobbies, at der også køres lidt med fjernstyrede biler.

Min søn og jeg har lige købt en begyndermodel 1/10, som vi lærer at kende. Jeg har nok i virkeligheden gået og ventet på, at han blev gammel nok, så jeg havde et alibi til at købe en bil, som jeg selv har små-ønsket mig siden jeg selv var dreng Icon_e_confused Og så kan man i øvrigt nørde brushed vs brushless, NiMH vs Lipo osv osv osv ... og el vs nitro, men det kommer jeg nok ikke ud i...good stuff! Icon_study

Er der nogen, der kører i Københavnsområdet?

mvh Jens
Svar
(29-03-2016, 04:23 PM)Jens Skrev: Jeg så i tråden om andre hobbies, at der også køres lidt med fjernstyrede biler.

Min søn og jeg har lige købt en begyndermodel 1/10, som vi lærer at kende. Jeg har nok i virkeligheden gået og ventet på, at han blev gammel nok, så jeg havde et alibi til at købe en bil, som jeg selv har små-ønsket mig siden jeg selv var dreng Icon_e_confused Og så kan man i øvrigt nørde brushed vs brushless, NiMH vs Lipo osv osv osv ... og el vs nitro, men det kommer jeg nok ikke ud i...good stuff! Icon_study

Er der nogen, der kører i Københavnsområdet?

mvh Jens
Hej Jens
Glæd dig til Rigtig mange timers "drengetid".
Ivores omgangs kreds er der mange der misunder de mange timer jeg har med sønnen. Han køre 1:10 off-road 2 og 4wd i dasu og drcmu.
Der er en klub i Glostrup ( mener jeg)der har en buggy bane ude , så der vil i kunne finde råd og vejledning
Er selv fra Jylland men skal til Glostrup der afholder løb i juni
Svar
Hehe super hobby, og som skrevet i tråden "hobbies" gør jeg mig også lidt i rc verdenen.

Dog er det mest 1/5 og 1/6 som har min interesse :-)

Der findes ligeledes et rigtig fedt anlæg i Greve, som hedder Greve rc Center
http://www.grcc.dk

Her køres der med både benzin, nitro og elbiler :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Jeg interesserer mig også lidt for de små hurtige biler, lige pt. har jeg en traxxas Nitro Slash, skala 1:10, som jeg hygger mig med. Jeg ikke tilmeldt nogen form for klub, så det er kun privat jeg kører.
[-]
  • T.Hansen
Svar
Min far og jeg har kørt lidt, dog ikke meget. Det startede stille og roligt med noget elektrisk og endte med en HBI Baja 5B, som er mega fed. Smider gerne nogle billeder op i morgen. Det er kanon sjov! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • T.Hansen
Svar
Dem glæder vi os til at se :up:

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
Svar
Her er lidt billeder. Kan se om jeg kan finde lidt billeder fra arkivet, hvor den er ude og køre.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Og lige med speedmaster uret

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • Smilla
Svar
Super nice, ser ud til at være i ret god stand = ikke kørt specielt meget?

Ubetinget en af de fedeste off-road benzin kasser i sin klasse :up:

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
Svar
Er det ikke en hammer dyr hobby?
😎

Sent using rock, paper scissor!
[-]
  • T.Hansen
Svar
(08-04-2016, 11:16 PM)whoa Skrev: Er det ikke en hammer dyr hobby?
?

Sent using rock, paper scissor!

Jo det er det, man kan få 3-4 rigtig fede biler for et enkelt Omega Seamaster Chronograph  Icon_rul
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)