05-04-2016, 08:13 PM
|
Finns den inte att köpa>>>
|
|
05-04-2016, 08:42 PM
Super flot og interessant billedserie - dit projekt vil måske dele vandene hos nogle, men pkt. 1) jeg synes uret er super flot og pkt. 2) hvad der afgjorde sagen for mig var, at uret alligevel havde service dial og visere.
Så det vil til enhver tid være muligt, at få fat i en original tritium skive og visere og lave turen én gang til, hvorefter man har et flot 1680, men med tritium skive og visere ! Men kombinationen med 1680 bezel, blå skive, indlæg og guldvisere/krone er super flot - især på den blå gummirem eller på en blå perlon !! I mine øjne (og af de ovenstående grunde) så "svømmer" dit projekt ! /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
05-04-2016, 08:52 PM
Jeg har gennem mange år løbende tjekket din side og de mange spændende og informative ting du ligger op. Jeg vil lige benytte lejligheden til at sige tak for at du er begyndt at dele dem med os herinde og især alle dem der ikke kender til dine projekter og flotte billeder "are in for a treat"
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
05-04-2016, 11:04 PM
Wow - tusind tak for de flotte billeder og efter min mening et superflot resultat!
06-04-2016, 01:06 PM
Igen, tak for delingen! Fedt projekt, og igen fantastiske billeder
If you ain't using it, you abusing it!
06-04-2016, 03:19 PM
Flot Jocke
hjemmerullet rules!
06-04-2016, 08:33 PM
Tack så mycket, det är kul med projekt. Att tilläggas är att mina "frankenwatches" kommer aldrig att säljas i detta utförande
utan är endast för min personliga förnöjelse.
07-04-2016, 08:08 AM
(06-04-2016, 08:33 PM)Jocke Skrev: Tack så mycket, det är kul med projekt. Att tilläggas är att mina "frankenwatches" kommer aldrig att säljas i detta utförandeI guess you know that all the big automobile industry brands attend all the big custom car shows?They do this because they get a lot of inspiration for their new models from these shows.What you do with your watches can work in the same way.In some ways a frankenstien watch is just a bad copy.You are customising watches,and doing it well.There is a big difference. - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)