Mindre dykkerur søges
Enig med Kim her - vi har gjort vores bedste for at inspirere og vejlede dig, men i sidste ende er det kun dig selv og din smag, der afgør hvilket ur, du ender med at bestemme dig for.

Vi har alle prøvet at stirre os blinde på billeder af ure på nettet - i sidste ende, så er der kun én ting, der kan give dig svaret om hvilket ur, der er bedst for DIG og det er at komme ud i den virkelige verden og prøve nogle ure på dit eget håndled ! Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(04-04-2016, 09:31 PM)Stensbjerg Skrev: Manson: i alt fredsommelighed er det så ikke på tid at købe bamsen ?
3k er pænt fra dit max og en Sumo til den pris forbløder du ikke på.

Nogle gange skal man bare ignorere den sidste tvivl. Icon_blink

Icon_+1
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Nu er Sumo uret købt. Så må vi se, hvad jeg synes om det :)
[-]
  • KimT, T.Hansen, tg
Svar
Ser frem til at høre dine meninger om uret.

Husk at gå med det i et par dage i træk hvis du kommer fra et mindre/lettere ur.

Godt valg
Mvh Kim 
Svar
Fedt, det bliver spændende at se hvad du synes Icon_Up
Svar
(05-04-2016, 04:05 PM)KimT Skrev: Fedt, det bliver spændende at se hvad du synes Icon_Up

Jeg er også selv ret spændt :)
Svar
Super  Icon_Up
Prøv evt at sove med det monteret, den ultimative test på komfort området. Icon_cool

Det kan godt være at uret vil føles for stort,
Men kvaliteten og det der kaldes value for money er second to none i dette ur. Icon_not
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(05-04-2016, 07:01 PM)Stensbjerg Skrev: Super  Icon_Up
Prøv evt at sove med det monteret, den ultimative test på komfort området. Icon_cool

Det kan godt være at uret vil føles for stort,
Men kvaliteten og det der kaldes value for money er second to none i dette ur. Icon_not

Hehe, det må jeg prøve :). Jeg er næsten sikker, at jeg skal have nogle led af lænken. Jeg er totalt nybegynder indenfor ure.

Hvordan fjerner man led fra lænken?
Svar
Jeg har været med i flere år,
Og jeg lader stadigvæk min urmager om at justere lænken på mit ur. Icon_blink

Rent faktisk får han hvert et ur jeg køber ud til et lille tjek,
Det koster ikke det vilde og har tjent sig hjem flere gange. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(05-04-2016, 07:18 PM)Stensbjerg Skrev: Jeg har været med i flere år,
Og jeg lader stadigvæk min urmager om at justere lænken på mit ur. Icon_blink

Rent faktisk får han hvert et ur jeg køber ud til et lille tjek,
Det koster ikke det vilde og har tjent sig hjem flere gange. Icon_cool

Tager urmagerne forskellige priser, eller kan du anbefale en god/billig urmager? :)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)