Mindre dykkerur søges
Der skulle have stået cushion-case, beklager.

Det er urets lidt specielle kasseform. Hvor mange traditionelle ure er mere "slanke" og runde, er den anden kasseform lidt mere tyk.
Det synes jeg som sådan kan være ganske pænt på f.eks. Panerai og lignende, men på den omhandlende Seiko-serie er jeg ikke fan. Men det er jo heldigvis bare en smags sag.
Svar
(04-04-2016, 07:49 PM)jazzman Skrev: Coshion case er " pude formet " eller som en tønde.
Hvad med en seiko monster?

Seiko Monster er jeg ikke vild med. Jeg er nok bare besværlig :D
Svar
Hvis du synes at Sumo er for stor, så er det nok ikke en Cushion Case (SRP777), som du skal have Icon_smil

Her kan du se dem ved siden af hinanden Icon_smil

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(04-04-2016, 07:54 PM)pbr Skrev: Hvis du synes at Sumo er for stor, så er det nok ikke en Cushion Case (SRP777), som du skal have  Icon_smil

Her kan du se dem ved siden af hinanden  Icon_smil

İmage

Nej, det kan jeg da godt se :)
Sumo er møg lækker. Måske jeg bare skulle æde en masse pizza, og håbe mit håndled udvider sig Icon_party
Svar
Nu ved jeg ikke, om du har prøvet en Sumo på armen - men selvom det i faktuelle mål er et stort ur, så syner det slet ikke stort på armen. Kassens og hornenes form gør, at det smyger sig rundt om håndleddet og er super komfortabelt !

Jeg ville helt klart prøve det på armen, hvis jeg var dig ! 

Og en pizza kan man da altid spise ......................  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg har fundet uret til 3.000 kr, hvor uret er få måneder gammelt.
Det er MEGET fristende!

Hvis jeg ikke kan lide uret, kan jeg selvfølgelig sælge det herpå sitet. Det burde være muligt, tænker jeg :)

Men ja, det ville selvfølgelig være smartest, hvis jeg prøvede uret på armen, inden jeg besluttede mig.
Svar
Altså, jeg er næsten ved at sige, at til den pris, så kan det ikke gå galt - hvis du ikke kan lide det, så kan du til enhver tid sælge det til mindst det samme som du gav.

Men vær lige sikker på, at det er incl. moms osv. - for det er en rigtig fin pris !!
/Peter

Svar
Det er en dansk privatperson, så prisen er inklusiv moms :)
Og ja, prisen er rigtig god. Derfor overvejer jeg også kraftigt at købe uret.

Som du skriver, så burde jeg sagtens kunne få pengene ind igen, hvis uret ikke passer til min arm.
Svar
Køb køb køb !!!  Icon_smil

Og hvis du vil sælge det videre igen, så giv mig lige et praj - jeg får "buyers remorse", hver gang jeg ser på billedet af mit det gamle, som jeg solgte til KimT  Icon_blink
/Peter

Svar
Det skal jeg nok :)
Du kan eventuelt sende en privat besked om, hvad du vil give for uret.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)