Best value for money, dykkerure (6000-7000 kr)
(03-04-2016, 04:01 PM)Stensbjerg Skrev: Kvaliteten på Seiko og her Sumo går du ikke fejl af,
Sumo er endda af Prospex familien. Icon_Up

Her er mit Prospex medlem som jeg er stærkt tilfreds med.
İmage

Hvad er det for et ur, du har der ?
Svar
Der er kun to grunde til jeg ikke har prøvet en seiko marinemaster 600(som er din Stensberg viser @Manson).
1. De er ikke til at finde i EU
2. Muligheden for at smide andre remme på, såsom gummi og leder.
Men kommer jeg en dag til Asien og opsparingen er tilstrækkelig, vil jeg nok være rimelig fristet!
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Kan man heller ikke skifte rem/lænke på Seiko Sumo?
Lænken er jo 21 mm
Svar
Jo det kan man godt. Jeg kan ikke selv forklare hvordan lænke systemet fungere, så mit bedste råd er at google uret Icon_Up
Svar
(03-04-2016, 04:27 PM)jacobzimmer Skrev: Jo det kan man godt. Jeg kan ikke selv forklare hvordan lænke systemet fungere, så mit bedste råd er at google uret  Icon_Up

Jeg troede bare, de fleste remmer og lænker er enten 20 eller 22 mm? :)
Svar
Det er de også. Men i de fleste tilfælde kan du godt klemme en 22mm på. Eller smide en 20mm på, det er trodsalt kun en halv millimeter i hver side der vil mangle. Jeg har set flere herinde poste billeder med sumo på nato rem. Det ser godt ud Icon_Up
Svar
(03-04-2016, 04:33 PM)jacobzimmer Skrev: Det er de også. Men i de fleste tilfælde kan du godt klemme en 22mm på. Eller smide en 20mm på, det er trodsalt kun en halv millimeter i hver side der vil mangle. Jeg har set flere herinde poste billeder med sumo på nato rem. Det ser godt ud  Icon_Up

Okay :)
Det er min eneste betænkelighed ved Sumo. Det er et forholdsvist stort ur med en smal 21 mm lænke.
Svar
Der er masser af billeder på google af uret på nato, og det ser rigtig godt ud.
Svar
(03-04-2016, 04:37 PM)jacobzimmer Skrev: Der er masser af billeder på google af uret på nato, og det ser rigtig godt ud.

Ja, det har jeg lige set
Uret er også super fedt med læderrem Icon_Up
Svar
Her et billede af mit på natorem

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)