Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
(31-03-2016, 08:09 PM)Manson Skrev: (31-03-2016, 07:30 PM)KimT Skrev: Har du i øvrigt prøvet at skrive med brugeren herinde der hedder "stenstrupigen"? Han solgte Sumo ure på et tidspunkt
Det gør han stadig, men prisen er desværre lidt for høj, synes jeg. Det er min personlige mening.
Selvsamme ur kan fås billigere i andre lande - sågar indenfor EU's grænser, heriblandt Spanien.
Stenstrupigen gives a very good service.He got a friend of mine a Sumo.Buy Danish if you can,do not try to save a few hundred kroner by buying from dealers you know nothing about.When buying watches many new beginners,wrongly think that price is everything.I can assure you it is not.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Shopusa bruges til at købe fra sider som ikke vil sende ud af USA. De giver dig en proforma adresse i USA, hvor pakken så ompakkes og sendes til DK af Shopusas medarbejdere. De sørger for at der bliver betalt told og moms (og gebyr til dem) så du kan få varerne hurtigt.
Troede du virkelig at selskabet virkede ved at svindle?
•
Svar: 359
Tråde: 22
Modtaget Likes: 29 i 21 svar
Givet Likes: 7
(31-03-2016, 08:41 PM)Stinger Skrev: Shopusa bruges til at købe fra sider som ikke vil sende ud af USA. De giver dig en proforma adresse i USA, hvor pakken så ompakkes og sendes til DK af Shopusas medarbejdere. De sørger for at der bliver betalt told og moms (og gebyr til dem) så du kan få varerne hurtigt.
Troede du virkelig at selskabet virkede ved at svindle?
Som jeg har skrevet tidligere, så vidste jeg ikke, det var direkte ulovligt at undlade betaling af moms og told.
Men når jeg tænker nærmere over det, kan jeg selvfølgelig sagtens se, at landet ikke ligger sådan.
(31-03-2016, 08:38 PM)willy Skrev: (31-03-2016, 08:09 PM)Manson Skrev: (31-03-2016, 07:30 PM)KimT Skrev: Har du i øvrigt prøvet at skrive med brugeren herinde der hedder "stenstrupigen"? Han solgte Sumo ure på et tidspunkt
Det gør han stadig, men prisen er desværre lidt for høj, synes jeg. Det er min personlige mening.
Selvsamme ur kan fås billigere i andre lande - sågar indenfor EU's grænser, heriblandt Spanien.
Stenstrupigen gives a very good service.He got a friend of mine a Sumo.Buy Danish if you can,do not try to save a few hundred kroner by buying from dealers you know nothing about.When buying watches many new beginners,wrongly think that price is everything.I can assure you it is not.
Det drejer sig ikke om om få hundrede kroner. Hvis det var tilfældet, ville jeg hellere købe uret i Danmark.
Men hvis jeg køber uret fra Spanien, kan jeg spare næsten 1000 kr.
Svar: 45
Tråde: 6
Modtaget Likes: 10 i 6 svar
Givet Likes: 0
Tro ikke du får et Sumo billigere nogen steder end i japan, købte mit via http://global.rakuten.com/en/
/kim
•
Svar: 104
Tråde: 3
Modtaget Likes: 79 i 37 svar
Givet Likes: 157
Jeg købte mit Sumo på shoppinginjapan til USD 424. Med told og moms stod det mig i DKK 3900.
•
(31-03-2016, 09:39 PM)Stoffer Skrev: Jeg købte mit Sumo på shoppinginjapan til USD 424. Med told og moms stod det mig i DKK 3900.
Uden moms, told og afgifter: 3377 kr
http://www.shoppinginjapan.net/sbdc001
Jeg troede moms og afgifter var minimum 1000 kr.?
Jeg kan købe uret fra Spanien via Ebay til 3600 kr.
Det kan ikke gøres billigere, er jeg ret sikker på.
Så er jeg fri for at skulle tænke på moms, told og afgifter. :)
•
Svar: 1,589
Tråde: 68
Modtaget Likes: 3,081 i 967 svar
Givet Likes: 2,747
Jeg ved ikke hvem du vil købe af på eBay, men en privat sælger har et nyt til salg på Chrono24 til ca. 3.300 (i Tyskland)
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Jeg tager kr. 4.560,- ved bankoverførsel inkl. fragt og bor du på sjælland får du personlig levering. Leveringstid er 5 - 9 dage.
•
Svar: 45
Tråde: 6
Modtaget Likes: 10 i 6 svar
Givet Likes: 0
Nu skal vi ikke blande tingende sammen, alle regner med du vil købe nyt, hvis du vil ha brugt er det jo klart prisen ikke er det samme, og vi har alle været igennem de samme overvejelser som du gør dig, en privat sælger i spanien som sælger brugt, en privat sælger i Tyskland og du kan spare 500,- Hvis det kommer frem !!! hiver du det selv hjem er prisen 3700-3900,- og er nyt, med papir og box.
Har du prøvet at ha et Sumo på armen ? Det er en ordentlig krydder, men alt er jo smag og behag, faldt selv for et Sumo (hvis man læser review fra joepete kan man ikke lade være med at lade sig forfører) men den er stor og tung, og endte med at sælge det til een herinde fra.
/kim
•
(01-04-2016, 12:04 AM)GearUp Skrev: Nu skal vi ikke blande tingende sammen, alle regner med du vil købe nyt, hvis du vil ha brugt er det jo klart prisen ikke er det samme, og vi har alle været igennem de samme overvejelser som du gør dig, en privat sælger i spanien som sælger brugt, en privat sælger i Tyskland og du kan spare 500,- Hvis det kommer frem !!! hiver du det selv hjem er prisen 3700-3900,- og er nyt, med papir og box.
Har du prøvet at ha et Sumo på armen ? Det er en ordentlig krydder, men alt er jo smag og behag, faldt selv for et Sumo (hvis man læser review fra joepete kan man ikke lade være med at lade sig forfører) men den er stor og tung, og endte med at sælge det til een herinde fra.
/kim
Alle nævnte priser er nypriser. Jeg har ikke nævnt brugtpriser på noget tidspunkt :)
Nej, jeg har ikke prøvet uret endnu. Urets størrelse er også min største betænkelighed. Dog ved jeg, at uret er yderst populært herinde. Derfor tænker jeg, at jeg sagtens kan komme af med det, hvis jeg ikke kan lide uret.
•
|