Shopusa.com
Hejsa :)

Jeg har besluttet mig for at investere penge i uret, Seiko Sumo.
Jeg har fundet uret til en rigtig god pris i USA. Desværre, så skal man betale told og afgifter.

Heldigvis, så kan man benytte denne side, hvis man vil undgå at betale disse trælse afgifter og told.
[url] http://www.shopusa.com/shopusa/denmark/[/url]

Har I nogen erfaring med dette?

Mvh,
Manson
Svar
Du undgår ikke at betale dem så vidt jeg ved, jeg tror bare de sørger for at de bliver betalt!

Sent using rock, paper scissor!
Svar
Øøøøøøøøv :/

Så kan jeg ikke rigtig se, hvad man kan bruge denne hjemmeside til.
Hvis man ikke kan spare nogle penge, kan man jo lige så godt bestille varerne til ens egen hjemme-adresse.
Svar
Selvfølgelig slipper du ikke for at betale told/moms da det er noget vi alle betaler og (blandt andet) på den bidrager til vores fællesskab som hospitaler, infrastruktur, uddannelse m.v. Firmaet ShopUSA klarer det bare for dig, hvilket nogle folk bedre kan lide (læs: føler sig mere trygge ved) Icon_blink
[-]
  • bcmb, cfnissen
Svar
Har du i øvrigt prøvet at skrive med brugeren herinde der hedder "stenstrupigen"? Han solgte Sumo ure på et tidspunkt
Svar
(31-03-2016, 07:30 PM)KimT Skrev: Har du i øvrigt prøvet at skrive med brugeren herinde der hedder "stenstrupigen"? Han solgte Sumo ure på et tidspunkt

Det gør han stadig, men prisen er desværre lidt for høj, synes jeg. Det er min personlige mening.
Selvsamme ur kan fås billigere i andre lande - sågar indenfor EU's grænser, heriblandt Spanien.
Svar
(31-03-2016, 08:09 PM)Manson Skrev: Det gør han stadig, men prisen er desværre lidt for høj, synes jeg. Det er min personlige mening.

Det er der intet galt i at synes Icon_blink

(31-03-2016, 08:09 PM)Manson Skrev: Selvsamme ur kan fås billigere i andre lande - sågar indenfor EU's grænser, heriblandt Spanien.

Og klart en fordel at handle inden for EU Icon_Up
Svar
(31-03-2016, 08:11 PM)KimT Skrev:
(31-03-2016, 08:09 PM)Manson Skrev: Det gør han stadig, men prisen er desværre lidt for høj, synes jeg. Det er min personlige mening.

Det er der intet galt i at synes Icon_blink

(31-03-2016, 08:09 PM)Manson Skrev: Selvsamme ur kan fås billigere i andre lande - sågar indenfor EU's grænser, heriblandt Spanien.

Og klart en fordel at handle inden for EU Icon_Up

Hvorfor er det en fordel?
Har Seiko ikke worldwide garanti?

http://www.kronometer.dk/alle-1/seiko/se...-1397.html
Jeg vil ikke skabe negativ reklame, men jeg synes ikke dette er specielt billigt.
Svar
(31-03-2016, 08:13 PM)Manson Skrev: Hvorfor er det en fordel?

Fordi at det er inden for EU og dermed ikke pålagt betaling af moms og told når varen importeres til DK.
Svar
Altså kan man få uret til en god pris uden for EU også når moms og told kommer oveni, er den største ulempe vel at leveringstiden er længere, særligt når den liiiiige skal i told kontrol og først frigives når man har betalt. Træls.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)