Tænk over hvor du handler ur....
#1
Det er ikke første gang man hører om dette, men jeg synes lige jeg ville benytte lejligheden til at huske folk på at man skal tænke sig om når der handles ure.

http://stiften.dk/norddjurs/ville-saelge...-tre-maend
Svar
#2
Tak for delingen. Jeg har mange gange handlet med folk jeg ikke kender, uden at tag forbehold. Det her bekræfter igen hvor vigtigt det er.


Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
#3
Vi må da håbe, at den unge mand er ok. Og at han har gemt e-mail/sms/telefon korrespondance. Så burde gerningsmændene være til at finde frem til.
De venligste hilsner, John
Svar
#4
Ja, det er sørgeligt at man ikke "bare" kan handle....
Jeg er stort set stoppet med at handle privat, med mindre at jeg kender personen. Handler jeg privat er det altid på mit job ellers kun mod forudbetaling og forsendelse.
Ellers handler jeg hellere med brugt ur handlerne som er good guys, får lidt mindre med får større sikkerhed.
Men sørgeligt at verden er blevet så usikker :-(


Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#5
(29-03-2016, 08:18 PM)HG Skrev: Jeg er stort set stoppet med at handle privat, med mindre at jeg kender personen. Handler jeg privat er det altid på mit job ellers kun mod forudbetaling og forsendelse.

Jeg er også gået bort fra privathandel og holder mig til folk jeg kender og forhandlere.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)