29-03-2016, 07:18 PM
Jeg havde gerne betalt 100 kr og finder det også fair når nu uret ikke er købt der
|
Er det rimeligt?
|
|
29-03-2016, 07:18 PM
Jeg havde gerne betalt 100 kr og finder det også fair når nu uret ikke er købt der
29-03-2016, 07:20 PM
Syntes nu også det er rimeligt nok, og en fornuftig pris!
Sent using rock, paper scissor!
29-03-2016, 07:23 PM
Det lyder til Willy og jeg er alene her. Må nok hellere pakke min nordjyske nærighed væk
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk If you ain't using it, you abusing it!
29-03-2016, 07:38 PM
Fandme da billigt. Her omkring kan du nærmest ikke få en kop kaffe til den pris.
29-03-2016, 07:40 PM
(29-03-2016, 07:38 PM)Kristofferj Skrev: Fandme da billigt. Her omkring kan du nærmest ikke få en kop kaffe til den pris. Kbh? I har jo nærmest 50% moms på alt derovre. Har det helt fint i Aalborg, indtil videre. If you ain't using it, you abusing it!
29-03-2016, 07:43 PM
Jo mere "eksklusive" mærkerne ønsker at gøre deres forhandlere, jo mere stiger efter min mening forventningerne til service.
Så jeg synes også, at det skulle være på husets regning. Enten skal det være "urimeligt" dyrt og indeholde noget "ekstra" fx en pudseklud, eller også skal det være en "smilende service". Og jeg hælder mest til det sidste. Fik forøvrigt u.b. monteret en ny rem på et Omega Constellation, hvor ingen af delene var købt hos den lokale AD i Odense. / Kristen
29-03-2016, 07:57 PM
Halse tager kr. 75, og jeg kan hilse og sige at der er MANGE der kommer ind med deres netkøb. Har endnu ikke oplevet nogen der mente det var urimeligt at de skulle betale. Husk at forhandleren lever af at sælge. Det er ikke blot en hobby ;)
29-03-2016, 08:14 PM
(29-03-2016, 07:23 PM)jacobzimmer Skrev: Det lyder til Willy og jeg er alene her. Må nok hellere pakke min nordjyske nærighed væk - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
29-03-2016, 08:22 PM
Der er i min verden kæmpe stor forskel på kunder som forventer service, og kunder som er loyale, og deraf får den service du omtaler.
Det er nu engang ikke nødvendigvis prisen på grisen som udgør den forventede service. Det må forventes at man betaler for service, enten via køb i butikken, eller fordi man er loyal kunde i butikken. Det var så bare min mening :-) Sendt fra min HTC One max med Tapatalk You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
29-03-2016, 08:31 PM
(29-03-2016, 07:43 PM)khbk Skrev: Jo mere "eksklusive" mærkerne ønsker at gøre deres forhandlere, jo mere stiger efter min mening forventningerne til service. +1 (29-03-2016, 07:57 PM)Claus Tukjær Skrev: Halse tager kr. 75, og jeg kan hilse og sige at der er MANGE der kommer ind med deres netkøb. Har endnu ikke oplevet nogen der mente det var urimeligt at de skulle betale. Husk at forhandleren lever af at sælge. Det er ikke blot en hobby ;) Jeg ved godt dette er folk levebrød, dette er blot min mening om hvilken politik producenter operere med i dette prisleje. (29-03-2016, 08:22 PM)T.Hansen Skrev: Der er i min verden kæmpe stor forskel på kunder som forventer service, og kunder som er loyale, og deraf får den service du omtaler. Mine tidligere oplevelser med Klitgaard skabte nok bare en forventning om at dette var noget de ordnede med et smil. Selvfølgelig stiger servicen efter hvor mange mønter du har brugt i butikken, sådan er det overalt. If you ain't using it, you abusing it!
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|