Bytte bytte købmand, Rolex i kassen
Jeg har længe ønsket mig et Rolex, ved egentligt ikke hvad der trak meeen.....
Jeg har tidligere haft Rolex SUB, GMT og SD - flere ad flere omgange.
Men som så mange andre, så kommer der lige noget andet der er interessant og så blev de(t) byttet væk.

I en lang periode har jeg slet ikke haft interessen for ure, jeg var tilfreds med mit Speedmaster og de par Seiko jeg havde.
I løbet af efteråret blev interessen "vækket" lidt til live igen og ind kom et par Omega'er.
Jeg var glad for dem, især mit Aqua Terre, men alligevel var der noget der sagde til mig at de 2 "nye" ikke var det jeg søgte.
Hele tiden spøgte Rolex i mit hoved og jeg kiggede igen på SUB, GMT, SD og Explorer - især Cyclop'en over datoen var jeg vild med......
Det har jeg bestemt ikke altid været, slet slet ikke. Men sikkert på grund af alderen.... Haha, så er øjnene ikke hvad de har været og på de 2 Omega'er kunne jeg ikke rigtig se den :-O :-O
SUB blev valgt fra på grund af det er et dykker ur, har 2 Seiko Sumo og et Samurai.
GMT blev valgt fra på grund af, ja jeg ved det ikke hvorfor :-) og på samme måde blev Explorer valgt fra. Ikke noget logisk i det ;-)

Valget faldt på et Datejust 41 mm 116300 med blå skive, har et eller andet med de blå skiver ;-) (den ene Seiko Sumo er også blå)
Handlet med Thomas (Chrono.dk)

Hermed lidt, hurtige, billeder, dog taget med ældre iPhone :-)

İmage

İmage

İmage

İmage

God tirsdag :-)

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Tillykke med den nye. Dine billeder illustrere godt det fede spil i skiven Icon_Up
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Stort tillykke med det Henrik - jeg har også godt lagt mærke til det blå Date Just på Thomas´s hjemmeside.

Den blå skive er vildt flot !! Icon_flag Icon_flag Icon_flag
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(29-03-2016, 05:53 PM)HG Skrev: Valget faldt på et Datejust 41 mm 116300 med blå skive.....

Et FANTASTISK ur og på min top 10 over uret jeg har haft og gerne ville have beholdt. Tillykke med det stabile og lækre valg. Nogle er ikke glade for størrelsen på 41mm, men for mig spiller det 100%

(29-03-2016, 05:53 PM)HG Skrev: ...........har et eller andet med de blå skiver ;-)

Du er langt fra alene Icon_e_biggrin1

(29-03-2016, 05:53 PM)HG Skrev: især Cyclop'en over datoen var jeg vild med......

Ha ha, sådan har jeg det også, men vi hører ikke til flertallet Icon_blink
Svar
Møglækkert. Smuk blå skive  Icon_party
Mvh Kim 
Svar
Tillykke HG  Icon_flag
En fed klassisker  Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Takker alle sammen. De 41mm spiller godt, men sjovt at det virker mindre end Omega AT som kun er 0,5mm større :-) men det gør nu ikke noget :-)
Den blå Skive spiller max :-)

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar
Til lykke med den! Den klæder dig, Henrik Icon_Up
De venligste hilsner, John
Svar
Kanon lækkert, er vild med den blå skive :-)

Kæmpe stort tillykke herfra :up:

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Takker :-)

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)