Nyt til samlingen - Obris Morgan Aegis
Efter at have ventet små to måneder fra at uret blev sat til salg (start februar), så kom dagen endelig hvor Fedex manden kunne levere uret til mig  Icon_smil
Hvis man ikke kender Obris Morgan, så er der tale om et Micromærke baseret i Hong Kong. Med 5 tidligere ure i historikken er turen kommet til deres 6 ur - Model Aegis.
Fælles for deres tidligere ure er at prisen har været til at betale og der er ingen tvivl om, at man i Aegis får rigtig meget ur for sine penge - Pris $279-299 afhængig af ønsket finish inkl fragt med Fedex Express. Fedex som i øvrigt har været sindsygt hurtige på trods af helligdagene uret blev afsendt den 24. marts fra Kina og jeg skrev under på pakken kl 13:30 i dag. Værket i uret et et Miyota 9015 som jeg er ret tilfreds med. Har samme værk i et andet ur og det spiller bare  Icon_Up

Når man pakker uret ud kommer det i en ganske robust og foret kasse intet at klage over der.
İmage

Da jeg tog billederne havde jeg allerede pakket uret ud men sådan her så det ca ud da jeg modtog det
İmage

Et hurtigt wrist-shot (ved godt datoen og tiden er forkert  Icon_cool )
İmage

Og set fra siden
İmage
[-]
  • KimT
Svar
Tillykke med uret, det ser godt ud

OM høster masser af ros på forums, og til den pris du nævner vil alt andet være mærkeligt. Det virker virkelig som et godt købt  Icon_Up

M.v.h. Thomas
Svar
Tillykke med det nye ur. Uden at have erfaring med det, ligner det meget værdi for pengene Icon_Up
Svar
Tillykke med det ser fint ud til prisen,
Er det med helium ventil ?
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Det er altid svært at bedømme kvaliteten af et ur på billeder, men selve uret ser meget velbygget ud. Især lænken!
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Super cool pakke til prisen. Har aldrig haft et mellem fingrene, men det ser virkelig godt og gedigent ud på billederne.

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Tillykke med det! Har selv en af deres Explorer! Rigtig fint til prisen!

İmage

Sent using rock, paper scissor!
Svar
(29-03-2016, 08:29 PM)Stensbjerg Skrev: Tillykke med det ser fint ud til prisen,
Er det med helium ventil ?

Det er en helium ventil man ser på siden ja. Uret er 'Water resistant' til 200 meter men nu er planen ikke at det skal i vand, så helium ventilen er vel bare nice to have og ikke need to have tror jeg :D

(29-03-2016, 08:40 PM)jacobzimmer Skrev: Det er altid svært at bedømme kvaliteten af et ur på billeder, men selve uret ser meget velbygget ud. Især lænken!

Jeg har en ret stærk formodning om at lænken er fra Strapcode. Det giver også fin mening da både Obris Morgan og Strapcode opererer ud fra Hong Kong. Og ja den er bestemt massiv og god kvalitet. Du skal være velkommen til at se uret en dag hvis du har lyst ;)
Svar
Ok tror aldrig jeg har set en sådan på en 200m diver før,
Nu kommer den først i brug ved et dyk foretaget i et undervandsfartøj,
Hvilke nok gør need to have factoren endnu mindre  Icon_blink

Men cool nok den er der. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(30-03-2016, 06:20 PM)Stensbjerg Skrev: Ok tror aldrig jeg har set en sådan på en 200m diver før,

Men cool nok den er der. Icon_cool

Den er nu også på deres Explorer II, som også er en 200m diver

İmage
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)