Alternative Yachtmaster straps
Hey!
Har som nogle af jer måske ved anskaffet mig en skønhed af en Yachtmaster (ref 16622) og er blevet virkelig glad for den, men lænken er nogle gange til ubehagelig at have på omkring claspen så ville høre om der var nogle af jer der har nogle idéer til nogle straps jeg kunne tage et kig på? Ville egentlig gerne have en RubberB men synes ikke rigtigt nogle af dem passer til uret, bud af alle slags er velkomne :D

Mvh. Daniel
Svar
Jeg tror muligvis en grå nato, som passer til skive og platin indlægget eller en læder af en art, vil se godt ud :)
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
@ DanielBFL: Tillykke med den måske skønneste Rolex sportsmodel ever.

(12-03-2016, 01:03 PM)jacobzimmer Skrev: Jeg tror muligvis en grå nato, som passer til skive og platin indlægget eller en læder af en art, vil se godt ud :)

Og for at gøre mismatch fuldkommen burde ejermanden være påklædt i butterfly, skjorte og smokingjakke sammen med grønne (helst gamle og slidte) Speedo svømmebukser og lyserøde (jo, de findes !) Dr. Martens støvler.
Signalet til omverdenen er: "I do it on my veeery own way - og har råd til det".

Mvh. John

PS.: UUPS... var lige ved at glemme smileys som glatter alle ondskabsfulde bemærkninger til det fineste danske humor (sikkert det med ironi) Icon_blink

Nogle designs hos Rolex er så konservative i deres formning, ånd og materialevalg at man kan ikke knække det uden at det bliver ufrivilligt morsomt.
Jeg vil påstå at det vildeste med et YachtMaster er nok sorte gummirem med runde ender eller en über-konservativ sort croco læderremme.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
@jacobzimmer - Har prøvet at kigge lidt på google billeder og det ser faktis' ikke helt tosset ud!
Hvor ville du købe en nato strap henne? Det er mit første "rigtige" ur så har ikke rigtigt haft købt straps før.

@TioMalo - Jo tak, synes også selv det er ret rigtig fedt ur!
Har kigget lidt efter en gummi-rem og kan se RubberB har en sort en med en rød stribe igennem midten af stroppen som jeg tror ville komplimentere den røde sekund-hånd og røde yacht-master tekst. Men de kommer jo fra USA og synes prisen er lige til den gode side selv uden told og moms, kender du til nogle EU sælgere? Fandt også dette billede som jeg egentlig synes rigtig godt om, så jeg må lede online efter en forhandler med ordenlig kvalitet!
İmage
Svar
Nej det fungere faktisk godt med en croco rem som på billedet!
Mht. til hvor du skal købe, så køber jeg altid fra http://www.monkeyswag.com/, og altid af mærket Phoenix. Men jeg kan også sagtens anbefale dem til 10-20.kr fra eBay, hvor man faktisk kan finde samme kvalitet som Phoenix (de koster typisk 100-250.kr). Icon_party
Svar
(12-03-2016, 03:38 PM)jacobzimmer Skrev: Nej det fungere faktisk godt med en croco rem som på billedet!
Mht. til hvor du skal købe, så køber jeg altid fra http://www.monkeyswag.com/, og altid af mærket Phoenix. Men jeg kan også sagtens anbefale dem til 10-20.kr fra eBay, hvor man faktisk kan finde samme kvalitet som Phoenix (de koster typisk 100-250.kr).  Icon_party
Er også selv lidt vild med det, den eneste ulæmpe er at den nok ikke har for godt af a blive våd :/
Ville være lidt bange for at gå med et så dyrt ur på armen og så en strop til 10-20 kroner, men får lige kigget på Phoenix, mange tak!
Svar
Hehe, ja det er faktisk sjovt man kan købe et ur til xx.xxx.kr også smide en rem på til 20.kr Icon_lol Har lige anskaffet en speedmaster hvor der som tilbehør kommer en original Omega Nato rem, som har en liste pris på over 1.000.kr. Og den er altså ikke bedre end Phoenix. Tværtimod.

Og mht. til vand, så skal du ikke være bange. Det kan de sagtens holde til. Ved mærket Hirsch laver nogle fede croco og læder remme, som holder til vand. De kan anskaffes i Henrik Ørsnes, Salling og diverse butikker.
Svar
Hej Daniel.
Dejlig sag du har i sigte.
Til Rolex sportsmodeller hører en lænke til og det specielt til YachtMaster. Længere er den ikke. Nogle modeller kan klare en NatoRem, men der vil YachtMaster falde igennem. Læderremme - specielt croko - er absolut NO GO. Eneste alternativ er gummi; behageligt at gå med, passer ind i urets DNA.
/Mikkel
Svar
İmage
İmage

Det kan sagtens gå. Også med croco.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(13-03-2016, 12:46 PM)jacobzimmer Skrev: Det kan sagtens gå. Også med croco.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nej, det kan det ikke Jacob, og slet ikke med en gyselig croco.

Nu er smag og behag jo en individuel sag, men for mig viser oploadede billeder med al sin tydelighed, hvorfor læder og Rolex Sport ikke holder.

Endnu en gang for Prins Knud; Rolex Sport med læder er NO GO - visuelt, praktisk og historisk set.

/Mikkel
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)