Rolex og Basel 2016
One that does not scatch easily,like a Sinn with tegment treatment.And use bloody gas tubes instead of paint that needs a light on it before it works.This could be a start.Rolex have been standing still for to long now.Tell me when they last did something that broke new ground?
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
1953?
/
Kristen
Svar
(03-03-2016, 03:02 PM)willy Skrev: Rolex have been standing still for to long now.Tell me when they last did something that broke new ground?

The secret to their success!
Svar
If it ain't broke, don't fix it!
/
Kristen
[-]
  • KimT
Svar
(03-03-2016, 03:20 PM)Jens Skrev:
(03-03-2016, 03:02 PM)willy Skrev: Rolex have been standing still for to long now.Tell me when they last did something that broke new ground?

Success in selling watches.Failure in making something new Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(03-03-2016, 02:33 PM)Kristofferj Skrev:
(03-03-2016, 10:28 AM)stenstrupigen Skrev: Så bør de efter min mening komme med et superpraktisk dykkerur.

Hvad er et "superpraktisk dykkerur"?

Et superpraktisk dykkerur er i min verden et ur med chronograph som kan bruges under vand.
Trykknapperne skal kunne aktiveres under vand.

Jeg har brugt mit Omega Seamaster Chrono en del til svømning men det kan jo også være praktisk under vand at bruge chronographen. 

Det er jo fint at bruge lynetten til nedtælling og chronographen som stopur, eller optælling  Icon_e_biggrin1
Svar
(03-03-2016, 05:03 PM)willy Skrev:

Enig Willy...

Men hold da op...hvis de billeder taler sandt,, så rykker Rolex da for vildt  Icon_e_surprised

Tænk sig, en ny farve på skiven og så blå romertal...nå ja, lidt rødt på viserne på et Daytona...  Icon_party

Designafdelingen har helt sikkert arbejdet 24/7 de sidste mange måneder, alle mand må have stået og "svedt ned i gullaschen" for at komme op med så meget nytænkning.
De laver fantastiske ure, men hold op det er søvndyssende... jeg er stået af, da jeg lige har solgt mine to sidste Rolexure... jeg faldt i søvn, hver gang jeg skulle se hvad klokken var.

Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
Rolex er bare røvkedelige og konservative og det er (for mig) en stor styrke Icon_smil
Svar
(03-03-2016, 06:08 PM)guru1313 Skrev:
(03-03-2016, 05:03 PM)willy Skrev:

Enig Willy...

Men hold da op...hvis de billeder taler sandt,, så rykker Rolex da for vildt  Icon_e_surprised

Tænk sig, en ny farve på skiven og så blå romertal...nå ja, lidt rødt på viserne på et Daytona...  Icon_party

Designafdelingen har helt sikkert arbejdet 24/7 de sidste mange måneder, alle mand må have stået og "svedt ned i gullaschen" for at komme op med så meget nytænkning.
De laver fantastiske ure, men hold op det er søvndyssende... jeg er stået af, da jeg lige har solgt mine to sidste Rolexure... jeg faldt i søvn, hver gang jeg skulle se hvad klokken var.

Allan
Well Allan,we think alike. Icon_smil Because i am also thinking of selling one of my two Rolex watches.I got a Sinn the other day,and i am seriously thinking of getting another one.
Svar
Altså innovationen er da bestemt til stede i SkyDwelleren...Godt nok "kun" en annual calendar, men ideen med at man kan indstille det hele via kronen/lynette er altså PISSESMART.. Så jeg syntes ikke det er fair at sige at de overhovedet ikke har lavet noget innovativt
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)