Becomes new ORIS Ambassador
#1
Det ville jeg gerne, men må nøjes med at være "selvbestaltet Oris Ambassadør"  Icon_blink

Her i min vinterferie har jeg taget et tilbageblik på alle de mange ure jeg har haft forbi og vurderet dem op i mod hinanden...hvilke ure havde jeg det bedst med og ure der var savnet.

Et mærke kom hele tiden op og Oris må være den absolutte vinder, bland de mange ure.

Her kommer en lille kavalkade af de mange Oris ure jeg har haft forbi og nogle af flere omgange. 

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Specielt er denne blå udgave savnet  Icon_not

İmage

İmage

İmage

Og jeg fik denne fine kasse til mit blå Oris....det skulle være helt i top  Icon_hjerte

İmage

De Oris ure jeg har lige pt. er disse to  Icon_smil

İmage

İmage

İmage

Og dette TT3 fra Oris

İmage

Til alle jer Oris fans derude, som også har set lyset i disse skønne ure fra Oris ure, så vil det da glæde mig at i poster lidt billeder af jeres Oris ure....det skal da også siges at jeg er i den grad vild med Oris, som for mig ligger i det helt rigtige prisleje og så er de bare super serviceminded hos Oris.

Oris navnet stammer fra en lille bæk der løb et stykke væk fra virksomheden og derfra kommer navnet på dette fantastiske firma jeg er kæmpe fan af....kan i mærke hvor jeg vil hen  Icon_lol

Jeg har faktisk fået en rigtig lækker bog fra Oris og den har været kigget igennem nogle gange, gennem tiden og her i ferien kom den altså frem igen og fik det hele til at blusse op igen.

Skulle der nu derude være nogle af jer med Oris ure, som ønsker at skifte til noget andet, så ved jeg ikke om man må ytre ønske om en byttehandel med et specielt Seiko...der på den måde kommer på rette hylde, hos en Seiko-fan  Icon_rygklap og jeg plejer min gamle Oris vej igen.

Ps. fandt lige hele samlingen fra tidligere

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#2
Fed samling af Oris du har eller har haft. Dykker du med urene eller har du bare noget med dykkerure som så mange andre?

Jeg dykker selv og glæder mig meget til at afprøve mit nye Oris under overfladen. Kan dog godt vente til vandet bliver lidt varmere.


Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
#3
Hej Morten

Jeg har kun udsat urene for lidt snorkel dyk i forbindelse med ferie og ellers ikke det vilde, hvilket jo ligger langt fra hvad der var tilsigtet med disse dykkerure.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#4
Flotte ure, især det på det første billede.
Svar
#5
Oris har ure i alle retninger og er man ikke til deres dykkere, så er der stadig mange i kataloget Icon_Up

Uret du ser i starten er også et fedt ur og så er det i titanium og vejer ikke meget på håndledet.

Formen på kassen er ret fed og så kan det gå ned til 2000 meter.

İmage

Super flot bog fra Oris og kan du finde den, så er den en bog du må eje som Oris fan.

İmage

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#6
Du er vores Oris ambassadør
Svar
#7
Tak Rune  Icon_smil

Her kommer lige et par youtube link til lidt venner af Oris.

https://www.youtube.com/user/FriendsofOris/videos

Og ellers er der Oris egen kanal  Icon_Up

https://www.youtube.com/channel/UCA5F7tn...nKAuxEAbmA

Synes også lige en gentagelse af historien er på plads.



Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#8
Oris er altid en fornøjelse at læse om/kigge på og man må sige du har fået prøvet lidt forskelligt fra deres sortiment. I grunden er det mærkeligt at jeg aldrig har ejet et Oris, idet jeg altid har fundet dem tiltalende, men mon ikke det kommer på et tidspunkt?
Svar
#9
Jeg savner mit tidligere Oris Chrono på 51 mm. Det er det fedeste ur jeg har haft.
İmage
..
İmage
Svar
#10
(16-02-2016, 09:03 PM)runzuk Skrev: Jeg savner mit tidligere Oris Chrono på 51 mm. Det er det fedeste ur jeg har haft.
İmage
..
İmage




Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)