Yachtmaster - Lyder det helt fair?
Hey,
Nu har jeg endelig bestemt mig på et ur som jeg synes er hammer fedt, men havde forventet at det var laaangt over budgettet.

Den umiddelbart billigste model jeg kan finde er denne her, han virker meget fin og så tager han Paypal hvilket jeg seg som et must. Den står til 36k med boks uden papirer og er fra 2002. De fortalte mig de havde serviceret og preassure-testet uret men ved ikke helt om jeg køber den? Og hvordan lyder prisen på de 36k? Fandt en tidligere tråd hvor folk sagde 36k med boks og fra 2007 hvilket lyder helt skørt, men ved ikke om det bare er mig? 

http://www.astrolabium.co.uk/watches/rol...steel.html?

//Daniel
Svar
Prisen er 36 K er ikke helt galt. Du sparer en del ved at der ikke er papirer med, og uret er jo i fin stand.
Svar
Syntes også prisen er helt fin, ved dog ikke om jeg skal droppe de ekstra 4k på at få papire med, specielt med Rolex synes jeg det er ret vigtigt.
Svar
(10-02-2016, 09:02 PM)DanielBFL Skrev: Syntes også prisen er helt fin, ved dog ikke om jeg skal droppe de ekstra 4k på at få papire med, specielt med Rolex synes jeg det er ret vigtigt.

Når man alligevel er i den prisklasse, så vil jeg smide det sidste oveni.
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Ved gensalg er det nok altid lidt lettere med papirer, men ikke nødvendigvis Rolex´s egne papirer. Men bare bevis for urets ægthed. Jeg købte et gammelt datejust fra 1968. Nu er der nok ikke mange kopier af dem i omløb, men uret kom med papirer og registrering fra CHS:

http://www.chswiss.com/en/index.php
Svar
(10-02-2016, 09:17 PM)stenstrupigen Skrev: Ved gensalg er det nok altid lidt lettere med papirer, men ikke nødvendigvis Rolex´s egne papirer. Men bare bevis for urets ægthed. Jeg købte et gammelt datejust fra 1968. Nu er der nok ikke mange kopier af dem i omløb, men uret kom med papirer og registrering fra CHS:

http://www.chswiss.com/en/index.php

Igen-igen-igen Nicholas... At CHS certifikat ville være "bevis for ægthed"... sikke noget vrøvl.
Ligeledes med at Datejust ikke kopieres.... Det er nemlig verdens mest kopieret urmodel  Icon_blink
Urnørdterne er - stort set - kun interesserede om sportsmodeller - derfor hører vi ikke om DJ kopier her.

BTW: Hvad koster et certifikat fra CHS, Nicholas ? Kan ikke umiddelbart finde prisen på deres hjemmeside.

@ DanielBFL: Prisen er absolut OK - som niveauet nu er i dag (og specielt med eftersyn + trykprøve). Skynd dig at købe uret, det kommer ikke at samle støv.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Jeg siger tak for hjælpen gutter (og evt. gutinner?) jeg valgte at fyre aftrækkeren og købe uret!
Skal nok poste nogle billeder af uret når det ankommer ;)
Svar
(11-02-2016, 06:32 PM)DanielBFL Skrev: Jeg siger tak for hjælpen gutter (og evt. gutinner?) jeg valgte at fyre aftrækkeren og købe uret!
Skal nok poste nogle billeder af uret når det ankommer ;)

Klogt valg. Post gerne billeder når du har modtaget det (det gøres nemmest via appen tapatalk) Icon_Up
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • DanielBFL
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)