H&J-Watches spørgeskema
Hej alle!
H&J watches er en start-up virksomhed. Inden vi foretager væsentlige valg i virksomheden, ønsker vi at inddrage vores potentielle kunder. Vi vil sætte pris på din besvarelse. 

Alle besvarelser er anonyme!

Link til spørgeskema https://da.surveymonkey.com/r/HBSLFFB

Giv gerne konstruktiv kritik i kommentarfeltet
Tak på forhånd  Icon_smil
Svar
Done deal! Icon_Up
[-]
  • HJ-Watches
Svar
(28-01-2016, 05:08 PM)HJ-Watches Skrev: Hej alle!
H&J watches er en start-up virksomhed. Inden vi foretager væsentlige valg i virksomheden, ønsker vi at inddrage vores potentielle kunder. Vi vil sætte pris på din besvarelse. 

Alle besvarelser er anonyme!

Link til spørgeskema https://da.surveymonkey.com/r/HBSLFFB

Giv gerne konstruktiv kritik i kommentarfeltet
Tak på forhånd  Icon_smil

Hejsa - en skitse af et H&J ur ville hjælpe for lysten at deltage... Icon_blink

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
Svært at komme med konstruktiv kritik, da vi ikke aner hvad det drejer sig om.....
Svar
Hvilke overvejelser ligger der bag designet af spørgeskemaet?
Som det ser ud nu, ønsker jeg ikke at deltage.
/
Kristen
Svar
Besvaret. Det kan man sagtens besvare, da det jo mere er overordnet. Så vær ikke bange.

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
En google på "hjwatches" giver en masse hits - og det er nok ikke nogen af dem...

/Bjørn
Svar
Det er spørgsmål på et meget generelt plan. Jeg undrer mig over, at de informationer, der efterspørges her, skulle kunne danne grundlag for endnu et urfirma. Jeg har svaret på skemaet og ønsker held og lykke med projektet.
JK
Svar
(29-01-2016, 09:40 PM)jk Skrev: Det er spørgsmål på et meget generelt plan. Jeg undrer mig over, at de informationer, der efterspørges her, skulle kunne danne grundlag for endnu et urfirma. Jeg har svaret på skemaet og ønsker held og lykke med projektet.
JK

Jeg ønsker held og lykke når jeg har set hvad det er projektet drejer sig om.
Grund til at lave den her slags undersøgelse er - for eksempel - at man kan så referere til "udviklet i samarbejde med brugerne af den største dansk urforum" - eller noget lignende.
Og når drengene bag projektet ikke en gang har tid / interesse / lyst til at svare og forklare hvad de laver / hvordan det ser ud, holder jeg mig tilbage indtil videre. Og nogle andre her gør vist det samme....

Jeg vil gerne overbevises at det ikke bare er et "billigt Citizen værk i en kinakasse" projekt eller noget som slet ikke har noget med urproduktion at gøre.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Jeg har det lidt på sammen måde. Ingen reel information og spørgsmål som er lidt... tja....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)