Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
En google på "hjwatches" giver en masse hits - og det er nok ikke nogen af dem...
/Bjørn
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Det er spørgsmål på et meget generelt plan. Jeg undrer mig over, at de informationer, der efterspørges her, skulle kunne danne grundlag for endnu et urfirma. Jeg har svaret på skemaet og ønsker held og lykke med projektet.
JK
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
(29-01-2016, 09:40 PM)jk Skrev: Det er spørgsmål på et meget generelt plan. Jeg undrer mig over, at de informationer, der efterspørges her, skulle kunne danne grundlag for endnu et urfirma. Jeg har svaret på skemaet og ønsker held og lykke med projektet.
JK
Jeg ønsker held og lykke når jeg har set
hvad det er projektet drejer sig om.
Grund til at lave den her slags undersøgelse er - for eksempel - at man kan så referere til "udviklet i samarbejde med brugerne af den største dansk urforum" - eller noget lignende.
Og når drengene bag projektet ikke en gang har tid / interesse / lyst til at svare og forklare
hvad de laver /
hvordan det ser ud, holder jeg mig tilbage indtil videre. Og nogle andre her gør vist det samme....
Jeg vil gerne overbevises at det ikke bare er et "billigt Citizen værk i en kinakasse" projekt eller noget som slet ikke har noget med urproduktion at gøre.
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg har det lidt på sammen måde. Ingen reel information og spørgsmål som er lidt... tja....
•