Gør det med hjertet!
(07-01-2016, 10:52 PM)jacobzimmer Skrev: Et Panerai på 47mm til et lille stykke over 40tusinde er derfor rigtigt svært at sælge i dk.
Mange bliver skræmt væk af størrelsen, og til prisen vælger 90% (overdrivelse fremmer forståelsen) af danskerne Rolex/omega osv.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Ingen overdrivelse, Jacob. Hvis du spørger hvilken som helst dansk ursælger, vil de bekræfte at der mod 90 - 95 solgte Rolex sælges omkring 5 - 10 Panerai. Så, dit gæt stemmer fint.
Og sjovt nok, Panerai er - på trods af sin popularitet - noget mere langsommelig salgsgenstand... Markedet er meget lille her i DK.

Generelt, alt salg bliver lidt tungt når prisen stiger de "magiske 30K" (30 - 35K er det vist i dag).

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Helt enig John! Icon_Up
Svar
(07-01-2016, 10:31 PM)jacobzimmer Skrev:
(07-01-2016, 10:12 PM)Lille Nørd Skrev: Ure skal købes med hjertet først mener jeg. Ikke at jeg har mange men det er for mig, det som afgør om jeg kan lide et ur eller ej. Tillykke med klokken.

Tusind tak! Alle min valg hidtil har udelukkende været baseret på hvad der var mest logisk og mest praktisk :D

Jeg siger ikke at jeg ikke har nogen objektive krav. Det har jeg da. Men derefter, så er det mine øjne og det som føles rigtigt som bestemmer.
Svar
(08-01-2016, 12:48 AM)jacobzimmer Skrev: Vise poloen eller sælge uret? :D

Vise poloen

Svar
UPDATE!

Har nu haft uret i lidt over 3 uger, og uret røg til salg for ca. en uge siden. Meeeen, efter jeg faktisk fik to bud på den pris som uret var udbudt til, måtte jeg faktisk takke nej begge gange. Jeg var slet ikke klar til at sælge det..
Så er forsat lykkelig ejer af uret, og det eneste jeg faktisk kunne forestille mig der skulle overtage pladsen pt. er en AP15300, men de er sjælendt set herhjemme, så jeg forsætter lidt endnu med PAM Icon_Up
If you ain't using it, you abusing it!
[-]
  • MF
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)