Gør det med hjertet!
Til lykke med en super lækker Pammie Icon_Up Icon_cool Den måtte også godt lande her hos mig på et tidspunkt Icon_hjerte
De venligste hilsner, John
Svar
Tak Claus! Og ja jeg er ramt.. Ramt af den totalt ulogiske beslutning, hvor ingen fornuft hørte hjemme. Men jeg er også totalt ramt af min glæde! Wow jeg har savnet Panerai.. Og jeg giver dig ret. Ure skal købes med hjertet, det giver hvertfald for mig en bedre fornemmelse når uret er handlet! Icon_party

Og Claus, vi ved jo alle godt at tosser som os kigger på ure HVERDAG ;)
Svar
Tillykke med et Panerai i den helt rigtige størrelse :) Og samtidig en af de fedeste (nyere) modeller IMO. Dit billede og din entusiasme fik mig til at gemme mit DSSD væk efter mere end en måned på armen og i stedet finde mit 305 frem. Tak for det :)
Svar
Tak @Joepete! Den vil også passe perfekt til dine store lapper :D Og det er bare med at anskaffe en, inden priserne stikker af.. For et halvt år siden kunne de med snilde findes for 40k. Det sker ikke i dag. Og rygterne om at modellen udgår efter SIHH i år, gør heller ikke priserne bedre..

@Sociologen - Glad for du synes om det. Havde faktisk også kigget en LILLE smule på 305'eren. Men tror det automatisk værk gør den ALT ALT for stor, istedet for blot ALT for stor til mine håndled Icon_e_biggrin1
Svar
(04-01-2016, 11:25 PM)T.Hansen Skrev: Jon du er bare for vild, jeg har så inderligt meget respekt for din ursamling. 

Gad godt en kop kaffe og pladre ure ved tid og lejlighed :-)

NB Jacob sorry for off-topic ;)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk

Hej Tom

Vi kan sagtens finde en dag og drikke noget kaffe eller køre en burger ned mens vi taler ure - jeg er frisk - det kunne være super hyggeligt!  Icon_Up

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
[-]
  • T.Hansen
Svar
(04-01-2016, 10:04 PM)gmt-geek Skrev: Tillykke med pam'en Jacob!

Den passer perfekt til dig!  Icon_Up

Jeg har også selv lidt pamela trip kørende pt. men jeg har ikke så meget tid til forum i øjeblikket da jeg lige er startet nyt job, men mon ikke der kommer lidt billeder inden så længe alligevel...

vh. Jon
I think i know what you will buy Icon_lol Icon_lol Icon_lol
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(05-01-2016, 09:33 PM)willy Skrev:
(04-01-2016, 10:04 PM)gmt-geek Skrev: Tillykke med pam'en Jacob!

Den passer perfekt til dig!  Icon_Up

Jeg har også selv lidt pamela trip kørende pt. men jeg har ikke så meget tid til forum i øjeblikket da jeg lige er startet nyt job, men mon ikke der kommer lidt billeder inden så længe alligevel...

vh. Jon
I think i know what you will buy Icon_lol Icon_lol Icon_lol

jeg HAR købt uret Rodney - blot ikke fået taget billeder endnu... :)

Men hvad er dit bud så??

vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Det er et fedt PAM og vil altid være det! Jeg købte selv mit med hjertet og bliver mere og mere glad for uret. Jeg er tror/sikker på, at du vil få samme oplevelse.
En ting er sikkert, jeg skal ikke prøve et 47mm foreløbigt....tænk nu hvis det sidder perfekt

Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk
PAM,GP,TAG
Svar
Tillykke med et super lækkert ur.
Første gang jeg prøvede det på, blev jeg faktisk overrasket over at de 47mm ikke virkede voldsommere - Det må være noget med urkassens design og udformning.
Med venlig hilsen
Kristopher Fjeldgaard
FineTime

http://www.finetime.dk
http://www.facebook.com/finetimedk
http://www.instagram.com/finetimedk#

Salg, bytte, køb og kommission af brugte luksus-ure
Svar
(05-01-2016, 11:17 PM)MF Skrev: Det er et fedt PAM og vil altid være det! Jeg købte selv mit med hjertet og bliver mere og mere glad for uret. Jeg er tror/sikker på, at du vil få samme oplevelse.
En ting er sikkert, jeg skal ikke prøve et 47mm foreløbigt....tænk nu hvis det sidder perfekt

Sendt fra min HTC One_M8 med Tapatalk

Glad for at høre din oplevelse med uret er ligeså god som min pt! Og at du forsat er glad for det det :D

(05-01-2016, 11:40 PM)FineTime /Kristopher Skrev: Tillykke med et super lækkert ur.
Første gang jeg prøvede det på, blev jeg faktisk overrasket over at de 47mm ikke virkede voldsommere - Det må være noget med urkassens design og udformning.

Tak! Og det må helt klart være kassens skyld at det sidder så behageligt og følelses mindre. Hornene sidder jo også helt nede ved håndleddet, hvilket jeg tror er grunden til det sidder helt tæt håndleddet. Ps. det er også et lækkert eksemplar du har til salg Icon_party
[-]
  • MF
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)