Hodinkee Collectors Summit 2015 - set indefra
Tusind TAK for indlægget, Claus Icon_Up Drømme er ikke så ringe endda... Icon_blink Hav en god weekend, ALLESAMMEN Icon_rygklap
De venligste hilsner, John
Svar
(19-12-2015, 11:19 PM)hr.holm Skrev: Fedt indlæg.....  Icon_smil  gode billeder og godt skrevet...    tak for at lukke os andre ind i den verden....Håber du holder ved...

Tak hr. Holm! Jeg vil prøve at holde ved i 2016. Lad os se hvad der sker.

(20-12-2015, 12:28 AM)Joepete Skrev: Tusind TAK for indlægget, Claus  Icon_Up Drømme er ikke så ringe endda...  Icon_blink Hav en god weekend, ALLESAMMEN  Icon_rygklap

Selv tak, Joepete. Rigtigt, drømme holder os kørende!

Svar
Tak for endnu en fantastisk artikel. Du får beskrevet , så man næsten føler man er tilstede.
Svar
Som de andre er jeg enig i at dette var endnu et totalt velskrevet indlæg! For mig så det ud til arrangementet var alle pengene værd, og skeptikerne hvis nok lige blev sat på plads. Og som vi har snakket om, så er det jo typisk den prisklasse større arrangementer befinder sig i. Der kommer vi aldrig til at kunne følge trop i DK Icon_lol
Svar
(20-12-2015, 10:46 AM)Smilla Skrev: Tak for endnu en fantastisk artikel.  Du får beskrevet , så man næsten føler man er tilstede.

Tak for det, Smilla. Godt at høre!

(20-12-2015, 01:43 PM)jacobzimmer Skrev: Som de andre er jeg enig i at dette var endnu et totalt velskrevet indlæg! For mig så det ud til arrangementet var alle pengene værd, og skeptikerne hvis nok lige blev sat på plads. Og som vi har snakket om, så er det jo typisk den prisklasse større arrangementer befinder sig i. Der kommer vi aldrig til at kunne følge trop i DK  Icon_lol

Hej Jacob,

Tak for din glæde - godt at se. den med pris/værdi er en meget personlig ting - meget afhængig af ens begrundelse for at samle i det hele taget. Har respekt for at (mange) andre ville prioritere anderledes. Håber dog, at det også giver lidt inspiration til almindelig anvendelse. 

Claus

Svar
Wow. Det er lidt en anden liga end den jeg normalt er i. Fed velskrevet artikel.
Svar
Kunne være sjovt at se de 10 punkter :-) som kunne give struktur i ur købet.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
(20-12-2015, 10:10 PM)HG Skrev: Kunne være sjovt at se de 10 punkter :-) som kunne give struktur i ur købet.

Hehe, disse guldkorn koster jo :D Det er jo en af grundene til at betale prisen..
Svar
(20-12-2015, 10:06 PM)mojohe67 Skrev: Wow. Det er lidt en anden liga end den jeg normalt er i. Fed velskrevet artikel.

Hmm, mojohe67 - din samling er nu ikke så ringe endda og din ambition for 2016 med vintage PP skubber dig endnu mere hen imod målgruppen ;-)

Tak for de pæne ord!

Claus

Svar
(20-12-2015, 10:11 PM)jacobzimmer Skrev:
(20-12-2015, 10:10 PM)HG Skrev: Kunne være sjovt at se de 10 punkter :-) som kunne give struktur i ur købet.

Hehe, disse guldkorn koster jo :D Det er jo en af grundene til at betale prisen..

I know ;-) derfor kunne det være sjovt alligevel :-) :-)

Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)