Tag Heuer og andet - leg i lyskassen
Claus / Du tager absolut de allerbedste billeder af dine ure. Altid pivskarpe og perfekt belyst. 

Jeg har endnu ikke set en urhandler, der bare formår at nærme sig dit niveau.  Icon_not
Mvh Kim 
[-]
  • Claus Tukjær
Svar
Icon_+1
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(29-11-2015, 08:43 AM)116520 Skrev: Hej Michael og Claus,

Jeg er dybt imponeret af de billeder i tager Icon_Up Icon_not

Jeg har nogle gange forsøgt mig med fruens spejlreflekskamera og hendes lyskasse, jeg syntes bare ikke det bliver helt godt. Hun har to objektiver, det allround objektiv der sad på kameraet da hun købte det og et fast objektiv som er meget lysfølsomt (tror jeg det hedder...). Som jeg forstår jer burde jeg kunne komme langt med en makroindstilning som der givetvis findes på kameraet, eller skal jeg til at investere i et makroobjektiv?

Jeg har desværre ingen erfaring med spejlrefleks i mit lystelt. Her må Michael på banen.

Tak for rosen

(29-11-2015, 10:08 AM)Avantismo Skrev: Claus / Du tager absolut de allerbedste billeder af dine ure. Altid pivskarpe og perfekt belyst. 

Jeg har endnu ikke set en urhandler, der bare formår at nærme sig dit niveau.  Icon_not

Jeg er nok også den eneste urhandler, der ikke ser det som en pestilens at skulle tage billeder. Det gør det jo lidt nemmere.
Svar
Jeg har lavet en lille video med lidt snak omkring emnet.

Svar
Har et ældre lys telt på loftet, men har kun en lampe - det er sjældent at jeg tager det frem.

Dette billede er taget med naturligt lys og ingen lyskasse.

Men det er svært at styre (begrænse) reflekserne. 

İmage

[url=http://s142.photobucket.com/user/henrikgraae/media/Ure/DSCF1025_zpsklycpyhq.jpg.html][/url]God søndag.

Når formel 1 er slut, så vil jeg se Michaels video  Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Jeg kan ikke lade være med at undre mig lidt. Hvad er det I kigger på, når I udtaler at et billede af et ur er godt og hvad er sammenligningsgrundlaget?

Mvh.
Endnu en Urhandler, der har en stor fornøjelse ved at tage billeder af ure...
Med venlig hilsen
Kristopher Fjeldgaard
FineTime

http://www.finetime.dk
http://www.facebook.com/finetimedk
http://www.instagram.com/finetimedk#

Salg, bytte, køb og kommission af brugte luksus-ure
Svar
For mig Kristopher er der følgende at sige.

Der findes billeder som er taget ala snapskud og her kan der være nogle heldige skud, hvor komposition og lys giver et smukt look og så fortæller en historie, som dette Oris der har indbygget skala med tidevands-tabel.

İmage

Så er der de mere kunstfærdige billeder af ure, hvor der er lavet en plan omkring et tema, som nu mine splash-fotos af ure, hvor der ikke er grænser for galskaben.

İmage

Næste kategori handler om at vise et ur uanset pris fra sin bedste side, med lækker lyssætning der smyger sig omkring urets detaljer, som f.eks. disse billeder af mine ure.

İmage

İmage

İmage

Og til sidst er der de "ærlige" billeder af ure, som viser et ur i sin nuværende stand og her er der tale om brugte ure. Jeg vil i disse tilfælde ikke lægge så stor vægt på at lyset er perfekt, men det skal fremgå af billederne hvordan urets stand er 360 grader rundt. Det får jeg ved nogle af de butikker der sælger ure på nettet og dette er udslagsgivende for om jeg køber eller går videre.

Her må jeg henvise til f.eks. CT-Watches.dk og synes også godt om chrono.dk der har nogle fine billeder af de ure de sælger.

Tager du din egen side, så har du jo billeder af de ure du sælger, hvor de er af rigtig god kvalitet og taget i lyskasse formoder jeg....man skal lige klikke på et billede for at opdage at der faktisk er flere billeder af uret (hvis andre skulle få lyst til et kig) og mere vil jeg ikke forlange af den slags fotos, når blot at billederne er aktuelle.

Noget jeg også godt kan lide er at billederne bliver fulgt af tekst der siger noget om årgang, størrelse, stand osv.

Svar
Savner sgu "min" Coste når jeg ser dine billeder Michael.  Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Og jeg mit orange PO :-/...... Flot flot billede :-)

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
(30-11-2015, 01:00 PM)FineTime /Kristopher Skrev: Jeg kan ikke lade være med at undre mig lidt. Hvad er det I kigger på, når I udtaler at et billede af et ur er godt og hvad er sammenligningsgrundlaget?

Mvh.
Endnu en Urhandler, der har en stor fornøjelse ved at tage billeder af ure...

Undskyld, Kristoffer. Havde da glemt dig..... Icon_flov
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)