For mig Kristopher er der følgende at sige.
Der findes billeder som er taget ala snapskud og her kan der være nogle heldige skud, hvor komposition og lys giver et smukt look og så fortæller en historie, som dette Oris der har indbygget skala med tidevands-tabel.
Så er der de mere kunstfærdige billeder af ure, hvor der er lavet en plan omkring et tema, som nu mine splash-fotos af ure, hvor der ikke er grænser for galskaben.
Næste kategori handler om at vise et ur uanset pris fra sin bedste side, med lækker lyssætning der smyger sig omkring urets detaljer, som f.eks. disse billeder af mine ure.
Og til sidst er der de "ærlige" billeder af ure, som viser et ur i sin nuværende stand og her er der tale om brugte ure. Jeg vil i disse tilfælde ikke lægge så stor vægt på at lyset er perfekt, men det skal fremgå af billederne hvordan urets stand er 360 grader rundt. Det får jeg ved nogle af de butikker der sælger ure på nettet og dette er udslagsgivende for om jeg køber eller går videre.
Her må jeg henvise til f.eks. CT-Watches.dk og synes også godt om chrono.dk der har nogle fine billeder af de ure de sælger.
Tager du din egen side, så har du jo billeder af de ure du sælger, hvor de er af rigtig god kvalitet og taget i lyskasse formoder jeg....man skal lige klikke på et billede for at opdage at der faktisk er flere billeder af uret (hvis andre skulle få lyst til et kig) og mere vil jeg ikke forlange af den slags fotos, når blot at billederne er aktuelle.
Noget jeg også godt kan lide er at billederne bliver fulgt af tekst der siger noget om årgang, størrelse, stand osv.