REC Watches: Ure lavet af genbrugte 1960'er Mustangs!
Hej Folkens!

Nogle af jer kender mig måske i forvejen, men mit navn er Jonathan og jeg er den ene halvdel af det lille danske urmærke REC Watches!

I fredags gik vi lige på Kickstarter med vores første automatiske urkollektion, og tro mod konceptet er urene denne gang lavet af genbrugte klassiske Mustangs! 3D video herunder:

Vi er uhyre stolte af produkterne, som vi har brugt mere end et år på at udvikle, og fuldstændig overvældende over den enorme support vi har modtaget - og kun 7 dage inde er vi allerede Europa's bedst fundede mekaniske urprojekt på Kickstarter --- nogensinde! Hårdt arbejde og forberedelse betaler sig åbenbart, who would have guessed  Icon_blink

Anyways, ville bare skriv et kort indlæg herinde for at skabe lidt støj og høre jeres feedback! Døren er selvfølgelig også altid åben her hos os hvis der er nogen der vil ind og se med fingrene! 

Selve kickstarter kampagnen kan i se, lige her - og hvis der er nogen af der skulle have lyst til at støtte bliver det modtaget med kyshånd og high-fives! Icon_flag

Ønsker alle en formidabel weekend!

Jonathan
Svar
Icon_Up
Det er ski godt lavet... masser af detaljer der ikke forstyrre øjet umiddelbart og en urskive jeg synes er totalt fed. Kassens form tiltaler mig også, flot arbejde og det har da en virkelig gennemført Mustang DNA.

Pøj pøj fremover.
Allan
Never argue with an idiot. 
They will only bring you down to their level and beat you with experience
Svar
Jeg er forsigtig positiv - dog uden at selv ville have et.
Er man for den her slags, er designet lidt mere harmoniske end i de fleste iværksætterprojekter.
Dog er jeg tæt på at love at jeg spiser min gammel hat, hvis urkasserne IRL var lavet af metal fra skrottede Mustang´s Icon_blink

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
I would prefer a watch made from the melted down toilet chains used in a Royal castle in the 18 Century.Think of the history such a work of art would contain.And the storys i could tell about such a watch,that is just dripping in history. Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
@Guru1313: Takker for de pæne ord! Vi er stadig en meget ung virksomhed, og dedikere flere kræfter og timer end jeg har lyst til at underholde med i projektet, så du skal vide at dine ord betyder meget!

@TioMalo: Takker - og helt fair: vi vidste fra begyndelsen at disse ure langt fra ville tiltale alle pga. deres meget anderledes design og koncept. Kasser må vi faktisk ikke lave af de gamle biler (selvom vi prøvede, bl.a. ved omsmeltning af motorblokkene) da det er et spørgsmål om at kunne opnå CE-certificering Icon_head

@willy: Hah! Sjov ide, men desværre ikke lige på tegnebrættet (get it?) lige foreløbig!
Svar
(27-11-2015, 06:26 PM)JonathanKamstrup Skrev: @Guru1313: Takker for de pæne ord! Vi er stadig en meget ung virksomhed, og dedikere flere kræfter og timer end jeg har lyst til at underholde med i projektet, så du skal vide at dine ord betyder meget!

@TioMalo: Takker - og helt fair: vi vidste fra begyndelsen at disse ure langt fra ville tiltale alle pga. deres meget anderledes design og koncept. Kasser må vi faktisk ikke lave af de gamle biler (selvom vi prøvede, bl.a. ved omsmeltning af motorblokkene) da det er et spørgsmål om at kunne opnå CE-certificering  Icon_head

@willy: Hah! Sjov ide, men desværre ikke lige på tegnebrættet (get it?) lige foreløbig!
Serious opinion.There is so much fantasy and good design elements in your watch.It will however be just one more novelty watch.My opinion is that you have a lot of talent working for you.If you ever decided to make a serious mechanical watch,i think you have the talent and ideas to make something special.I think you need a real watchmaker in your firm.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Det er ikke noget, jeg selv kommer til at købe (dog uden at kende prisen), men jeg må sige, at det er yderst forfriskende, at det ikke bare er "endnu et urmærke". Der er tanke bag konceptet Icon_smil

Hvad er prislejet?

/Mads
Svar
Icon_rul tager jeg fejl hvis jeg siger at blokken på ældre ford mustangs var af støbejern?
og det var kun tvivl om i kunne få en CE mærkning der stoppede jer??   Icon_not
Svar
De ure bliver en god succes i større lande end Danmark. Hvor mange er tænkt at skulle produceres pr. model ?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)