Indpakning af ure II
Jeg har før lavet en video omkring den emballage der følger med de ure vi køber og givet udtryk for hvor vigtig det er for mig, men hvordan har du det med den slags og har du evt. et billede af en usædvanlig indpakning af dit ur, så smid lige et billede i tråden og skriv evt. din mening omkring emnet.

ps. jeg nævner en rød boks i forbindelse med Rolex, men har vist taget fejl og den røde boks tilhører vist i højere grad Omega og til Rolex er det en grøn boks ??
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Da jeg fik mit Vulcain Nautical må jeg sige at jeg var overrasket over at de havde brugt tid på at pakke det i så flot gavepapir…

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Super flot boks Henry og er der noget om at danskerne er ret ligeglade med indpakningspapir Icon_blink

Spøg til side og personligt synes jeg godt om en smuk kasse og der ligger vel noget symbolik i at der er lidt ekstra indpakning omkring uret Icon_Up

Svar
I do not care if they wrap it in toilet paper.Just wish they used less money on the packing and advertising,and more on the watch.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • whoa
Svar
Willy > jeg tror faktisk ikke de bruger de store penge på de kasser jeg viser frem, men det kan selvfølgelig forholde sig anderledes ved meget kostbare ure,

Svar
(14-11-2015, 06:14 PM)Miwes Skrev: Willy > jeg tror faktisk ikke de bruger de store penge på de kasser jeg viser frem, men det kan selvfølgelig forholde sig anderledes ved meget kostbare ure,
I know Michael.I am just complaining as usual Icon_lol Icon_lol I think a nice simple wooden box would be ok.
 Anyway i have not noticed that much quality difference with a high end watch box,and many boxes from cheaper watches.My Patek and Lange boxes were nothing special.One of the nicest boxes i have seen,was  to a gold Omega special edition watch.
The box actually looked better than the watch that was in it. Icon_blink
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Willy > Okay Icon_blink

Svar
Og sådan ser emballagen ud til et Chronometre Bleu fra F. P. Journe.

Dejligt, at de ikke går helt amok i inder- og yderbokse og alle mulige andre ting.

İmage

Claus

Svar
Sjov video hvor du får formidlet din holdning til bokse og tilbehør. Jeg har et lidt mere løst forhold til det og kan sagtens købe ure uden så længe at det afspejles i prisen. Jeg har ikke nogle specielt interessante æsker, men af dem jeg har er det nok den til mit LLD der er mest "imponerende" eller voldsom alt efter hvordan man ser det. Jeg har ikke lige et billede af min, så jeg har sakset et fra nettet Icon_blink

İmage

Men der er ingen tvivl om at der er forskellige kvaliteter på tilbehøret til de forskellige mærker og de lækreste bokse jeg har haft er uden tvivl dem fra AP. Men man betaler selvfølgelig også for det Icon_lol
Svar
Det er faktisk spændende at se hvordan de designer kassen og den beslutning, hvem mon har den når det kommer til stykket.

F.P. Journe er ganske som jeg forventede det lidt underspillet og langt fra overdådig, men enkelt og smukt som uret der ligger i kassen....god stil!

Longines derimod er jo gået helt amok og hvem ville da undvære sådan en kasse, hvor man må sige at der er gavmildt med plads i kassen.

Det kunne være sjovt med lidt info omkring de store firmaer og hvor de købte deres emballage...gætter på at de har deres eget værksted til den slags også.

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)