Svar: 1,094
Tråde: 62
Modtaget Likes: 122 i 95 svar
Givet Likes: 126
Enig. Jeg er tilhænger af det traditionelle forum, fordi der oftest bliver gået mere i dybden med enerne!
Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
(05-11-2015, 02:56 PM)willy Skrev: Amazing! I just recieved a warning from Phrede.No explanation,just the words YOU HAVE NOW BEEN WARNED.
Ok we can all go over the top now and again in a debate,and personal attacks are in my opinion out of place on a site like this.But i just cannot comprehend what it is i have written that warrants this almost Stasi like warning.Maybe the next you will read,is that i have been excluded again.And without any explanation 
Hvad er egentligt dit formål med dette indlæg? Forklaringen står vel i starten af denne tråd? Du omtaler mig som om jeg er fjenden??
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
(05-11-2015, 01:24 PM)TioMalo Skrev: Og meget kort; når vi nu ønsker det bedste og vil udvikle siden - inkl. debatkulturen her - skal vi huske at debat betyder også at man godt kan krydse kårde og at være uenige.
Mvh. John
HELT sikkert, hvis vi alle bare går rundt og er enige ville det vel være nogle usædvanligt kedelige debatter, vi vill have :D
Det eneste jeg beder om, er at folk ikke skal blive for personlige og grove.
Jeg kan godt ægre mig lidt over at jeg ikke tog mig de timer det ville kræve og læste/slettede beskeder efter behov da tråden for mig var super interessant rent sagligt, men på et eller andet tidspunkt må man give op og trykke på den store-slette-knap når det stikker for meget af. Kald det bare en procentvægtning af brugbare og ikke brugbare indlæg...
--
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Jeg er godt nok ked af at du opfatter mig som en hård og ofte censurerende moderator. Ud over spam, er dette den første tråd jeg har slettet.... og jeg har været moderator i et godt stykke tid nu.
Synes at jeg lige skrev at jeg opfatter dig som moderat... uden at tale om en bestemt sag.
Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  )
•
(05-11-2015, 03:46 PM)TioMalo Skrev: Citat:Jeg er godt nok ked af at du opfatter mig som en hård og ofte censurerende moderator. Ud over spam, er dette den første tråd jeg har slettet.... og jeg har været moderator i et godt stykke tid nu.
Synes at jeg lige skrev at jeg opfatter dig som moderat... uden at tale om en bestemt sag.
Mvh. John
Skal vist passe på at jeg ikke bliver for nærtagende, men jeg henviste bare til at du skrev "...forgæves, du var jo en af de voksne og.." -og lagde mærke at du skrev at jeg "var" og altså ikke "er mere", hvis du kan følge mig ?
--
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 475
Tråde: 15
Modtaget Likes: 25 i 23 svar
Givet Likes: 4
Jeg har læst Kims begrundelse for valget af farverne på dette forum, men jeg vil stadig opfordre jer til at genoverveje valget
For at sætte ord på, så er det overhovedet ikke hyggelige farver
•
Svar: 113
Tråde: 10
Modtaget Likes: 23 i 17 svar
Givet Likes: 0
(05-11-2015, 05:06 PM)MadsA Skrev: For at sætte ord på, så er det overhovedet ikke hyggelige farver 
Reelt set er sort, hvid og grå ikke farver, men toner.
/Mikkel
Malermester Madsen: "Jeg maler i alle farver, bare det er sort."
•
Svar: 475
Tråde: 15
Modtaget Likes: 25 i 23 svar
Givet Likes: 4
Modtaget
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,348
(05-11-2015, 03:49 PM)phrede Skrev: (05-11-2015, 03:46 PM)TioMalo Skrev: Citat:Jeg er godt nok ked af at du opfatter mig som en hård og ofte censurerende moderator. Ud over spam, er dette den første tråd jeg har slettet.... og jeg har været moderator i et godt stykke tid nu.
Mvh. John
Skal vist passe på at jeg ikke bliver for nærtagende, men jeg henviste bare til at du skrev "...forgæves, du var jo en af de voksne og.." -og lagde mærke at du skrev at jeg "var" og altså ikke "er mere", hvis du kan følge mig ? 
Jeg tror, at John henviste til mig og til min tid som moderator på det gamle vintageure.dk - om han har ret vil jeg ikke beskæftige mig med overhovedet, men blot konstatere, at tingene ikke har ændret sig fra brugerside fra det gamle vintageure.dk og til nu ................ det er en ligeså stor børnehave som tidligere, når folks ego bliver trådt for nær og når gamle "fjendskaber" graves op !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
•
|