Prismæssigt overkommelige ure
Snzh55 til ca. 1000 kr. Kan nu også gå under den kategori

İmage
Svar
Trådstarteren, Kim, bedte at vi ikke remser op Seiko. Fordi det er det, vi alle tænker når man taler om "prismæssigt overkommeligt ur".

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Seiko er fint, det kunne bare være sjovt også at se hvad der ellers er derude : icon_smil:
Svar
Any Seiko, Citizen, Casio,  Sinn, Certina, Tissot, Oris, TAG Will do  Icon_Up
Listen er lang men der er så mange muligheder, interessant tråd. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Det er nævnt en enkelt gang før, dog med den sorte skive. Jeg gav min far et Visodate tidligere i år. Da han skulle være toastmaster til mit bryllup, synes jeg han skulle have en lille ting. Jeg er stadig meget imponeret over både finish og ikke mindst performance på uret, der holder sig fint indenfor COSC standarden. ETA værket er præget en smule af Tissot - ikke noget vildt - men står også rigtig flot. Rigtig meget ur for 3.500 kr. Selv kunne jeg godt være fristet af Heritage PRS 516 modellen, jeg har dog ikke haft lejlighed til at se den endnu.

İmage
İmage
Instagram: nielsmpe.
Svar
Satme ur for alle mønterne. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(30-10-2015, 07:00 PM)NielsMP Skrev: Det er nævnt en enkelt gang før, dog med den sorte skive. Jeg gav min far et Visodate tidligere i år. Da han skulle være toastmaster til mit bryllup, synes jeg han skulle have en lille ting. Jeg er stadig meget imponeret over både finish og ikke mindst performance på uret, der holder sig fint indenfor COSC standarden. ETA værket er præget en smule af Tissot - ikke noget vildt - men står også rigtig flot. Rigtig meget ur for 3.500 kr. Selv kunne jeg godt være fristet af Heritage PRS 516 modellen, jeg har dog ikke haft lejlighed til at se den endnu.

İmage
İmage

Lækkert dress ur :D

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
"Snzh55 til ca. 1000 kr. Kan nu også gå under den kategori"

Jeg synes / aner at dit ur ser godt ud, Brauer, men hvad med et foto lige forfra... ? Og, hvad er "Snhz55" ?
(Lyder som en inventarforkortelse for en ny russisk angrebsriffel...)

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
(31-10-2015, 12:47 PM)TioMalo Skrev: "Snzh55 til ca. 1000 kr. Kan nu også gå under den kategori"

Jeg synes / aner at dit ur ser godt ud, Brauer, men hvad med et foto lige forfra... ? Og, hvad er "Snhz55" ?
(Lyder som en inventarforkortelse for en ny russisk angrebsriffel...)

Mvh. John

Hvis ikke jeg tager fejl er det et Seiko 5.
Instagram: nielsmpe.
Svar
Det er et Seiko 5!

-whoa-

Citizen Nighthawk! Fantastisk ur til pengene, godt nok med eco drive, men gmt og voldsom lækker lænke!

İmage

-whoa-
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)