Ny Tudor Black Bay?
Nej, det er klart Icon_smil Men havde jeg vidst, at der kom et nyt her den 15., havde jeg nok ventet lidt med at tage en beslutning. Men skidt, jeg er super glad for det røde Icon_smil
Svar
Det er også et cool ur Icon_Up
Svar
(13-10-2015, 11:20 AM)KimT Skrev: Det kunne de jo ikke give dig, når det først bliver frigivet fra Tudor d.15 oktober Icon_e_wink

Men mon de vidste, at det var på vej?
Og burde de så ha' nævnt det?
Mvh Jens
Svar
Vel ikke hvis Tudor vil have en bestemt dag til lancering verden over og holde det hemmeligt indtil da, hvilket er fuldt forståeligt efter min mening. Personligt ville jeg ikke have et problem med det, men sådan er vi jo så forskellige :-)
Svar
(13-10-2015, 12:33 PM)KimT Skrev: Vel ikke hvis Tudor vil have en bestemt dag til lancering verden over og holde det hemmeligt indtil da, hvilket er fuldt forståeligt efter min mening. Personligt ville jeg ikke have et problem med det, men sådan er vi jo så forskellige :-)

Der kommer altid en ny model selvfølgelig.
Og helt fair, at Tudor holder det hemmeligt. Tænkte bare på om forhandleren er in the know og om de så overfor kunden bør sige, "du skal bare vide, at om 10 dage sker der noget spændende!".
Men det er jo et spørgsmål om loyalitet overfor gamle model vs nye model vs  en form for pligt til at oplyse køber.
Jeg har ikke svaret :)
Svar
Heller ikke jeg - bare en mening (og ingen siger den er rigtig) :)

Personligt har jeg tidligere oplevet forhandlere fortælle at der er noget spændende på vej, men jeg har også fuld forståelse for at der gives mundkurv på i nogle tilfælde.

Uanset hvad er alle Black Bay modellerne fede med den blå som min favorit indtil videre.
Svar
Det er da lidt spændende ihvertfald :-)

-whoa-
Svar
Det er sjovt, jeg havde det på samme måde som dig, Kim. Jeg var også temmelig sikker på, at jeg ville købe det blå, da jeg gik derned. Men da jeg så sad med begge to i hånden (igen), og pengene i lommen, syntes jeg det røde var så unikt, at jeg bare måtte eje det. Icon_smil ha ha
Svar
Fedt Icon_Up
Svar
İmage

Set i franske GQ men er det mon det vi ser imorgen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)