Carrera calibre 16 automatic Chronograph
Tid til lidt nyt og det bliver så mit første Carrera

En lille video der viser det smukke ur (lånt fra nettet)

Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Tillykke med det nye ur. Det ser fint ud..

Har du sendt dit Pam videre ?
Mvh Kim 
Svar
Claus har et 243 på vej, så nok ja.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Hej Kim

Jeg havde kunnet sværge på at mit Pam var en keeper, men det endte med at ligge i sin kasse som det første Pam jeg havde og det er klart et tegn på at det skal videre, så et opkald til min faste ur-butik og et par nye ure er på vej....sådan har jeg størst glæde ved min hobby Icon_blink

(11-10-2015, 04:15 PM)Black Seal Skrev: Claus har et 243 på vej, så nok ja.

Man kan jo altid følge med på den måde Torben....så bliver det ligesom i "familien"  Icon_lol

Var der ikke noget med at du også havde været ved at flippe dit Pam videre ?

Svar
Fristende...
Mvh Kim 
Svar
Det bliver faktisk til 3 ure, da min hustru gerne ville ha det hvide Tissot Touch og jeg nøjes med et Carrera og et Oris TT3 Ruf  Icon_smil

İmage

İmage

İmage

Svar
(11-10-2015, 04:25 PM)Miwes Skrev: Hej Kim

Jeg havde kunnet sværge på at mit Pam var en keeper, men det endte med at ligge i sin kasse som det første Pam jeg havde og det er klart et tegn på at det skal videre, så et opkald til min faste ur-butik og et par nye ure er på vej....sådan har jeg størst glæde ved min hobby  Icon_blink

(11-10-2015, 04:15 PM)Black Seal Skrev: Claus har et 243 på vej, så nok ja.

Man kan jo altid følge med på den måde Torben....så bliver det ligesom i "familien"  Icon_lol

Var der ikke noget med at du også havde været ved at flippe dit Pam videre ?

Jo, men kan ikke beslutte mig, så de bliver lidt endnu. Skal af med mine 2 Helberg når jeg får tid til det, så må vi se. Lurer lidt på et Sinn igen, men har ikke kunnet forene mig med coatningen på glasset :-(

Og fed klokke du har fået.
Svar
Du har haft det mere end 4 uger - så har det været en keeper i min bog ;-) Vi er flere der løbende prøver noget forskelligt som en del af hobbyen og personligt hygger jeg mig med det.

Og tillykke med dit nye TH og Oris Icon_Up
Svar
(11-10-2015, 05:52 PM)KimT Skrev: Du har haft det mere end 4 uger - så har det været en keeper i min bog ;-) Vi er flere der løbende prøver noget forskelligt som en del af hobbyen og personligt hygger jeg mig med det.

Og tillykke med dit nye TH og Oris Icon_Up

Mange tak Kim  Icon_Up

Vi er på vej rundt og nogen gange er det et nyt ur og andre gange er det et nyt køretøj og man skal nok ikke prøve at forstå det yderligere, men blot tænke på at hygge sig og få det bedste ud af hver dag.

Jeg er godt nok glad for at min hustru er en keeper (været sammen siden vi var 17 år og nu er vi på vej mod de 56), sådan for alvor.... ellers ville det godt nok være blevet et være rod  Icon_lol og Claus har jo heller ingen dating side hvor jeg kan handle  Icon_rul

Svar
Tillykke med de to nye  ure Icon_flag
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)