07-09-2015, 08:00 AM
Vi skal have udstyret Kim ' s knallert med lidt flere hestekræfter i racet mod kræft!
http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=80264
Jeg har selv haft sygdommen tæt inde på livet en del gange - ligesom så mange andre desværre, og jeg vil her prøve at gøre lidt...
Ligegyldigt hvad der sker så støtter jeg Kims race med minimum 150us men det kan og burde blive lidt mere...
Jeg har et vintage omega ur i super stand liggende og samle støv, som jeg vil sælge til højest bydende herinde, og hele beløbet donerer jeg til Kims race!
Det er med en af omegas bedste håndtræks værker cal. 600 fra ca. 1961 og det trækker op, sætter tiden og går upåklageligt - det står jeg inde for!
Kassen er 35mm uden krone og som man kan se i super stand og det er en ref. 14757.
- Boksen på det ene billede følger ikke med men remmen er ny og ubrugt.
Jeg vil mene at et sådant ur har en værdi fra 3500kr og opefter!
Samtlige gryn køberen afleverer til mig donerer jeg som nævnt til Kims donations race mod kræft!
Start budet står jeg selv for og er en god dansk tuz...
Er der ingen der vil byde dette, så holder jeg uret og donerer selv 150us Bobs!
Men kom frisk - gør en god handel!
- en del herinde kender jo til varen og kan jo bare sælge det videre derefter og tjene lidt gryn på dette...
Så lad os se hvad det kan ende med??
Budgivning stopper den 20. september kl. 21.00 og grynene skal være på min konto senest den 25 september. således at jeg kan nå at donere til Kim inden deadline!
OPDATERET - Hvis højeste budgiver er fra Kbh's området så leverer jeg gerne, men det aftales bare nærmere til den tid!
KOM FRISK!!
BUD:
gmt-geek - aka mig selv: 1000kr
TDN - aka Thomas: 2000kr
jacobzimmer - aka Jacob?: 2500kr
Skovgaard - aka Bo: 3000kr
madsA - aka Mads: 3200kr
P.N - aka Per: 3500kr
Vh. Jon

http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=80264
Jeg har selv haft sygdommen tæt inde på livet en del gange - ligesom så mange andre desværre, og jeg vil her prøve at gøre lidt...
Ligegyldigt hvad der sker så støtter jeg Kims race med minimum 150us men det kan og burde blive lidt mere...
Jeg har et vintage omega ur i super stand liggende og samle støv, som jeg vil sælge til højest bydende herinde, og hele beløbet donerer jeg til Kims race!
Det er med en af omegas bedste håndtræks værker cal. 600 fra ca. 1961 og det trækker op, sætter tiden og går upåklageligt - det står jeg inde for!
Kassen er 35mm uden krone og som man kan se i super stand og det er en ref. 14757.
- Boksen på det ene billede følger ikke med men remmen er ny og ubrugt.
Jeg vil mene at et sådant ur har en værdi fra 3500kr og opefter!
Samtlige gryn køberen afleverer til mig donerer jeg som nævnt til Kims donations race mod kræft!
Start budet står jeg selv for og er en god dansk tuz...
Er der ingen der vil byde dette, så holder jeg uret og donerer selv 150us Bobs!
Men kom frisk - gør en god handel!
- en del herinde kender jo til varen og kan jo bare sælge det videre derefter og tjene lidt gryn på dette...
Så lad os se hvad det kan ende med??
Budgivning stopper den 20. september kl. 21.00 og grynene skal være på min konto senest den 25 september. således at jeg kan nå at donere til Kim inden deadline!
OPDATERET - Hvis højeste budgiver er fra Kbh's området så leverer jeg gerne, men det aftales bare nærmere til den tid!
KOM FRISK!!
BUD:
gmt-geek - aka mig selv: 1000kr
TDN - aka Thomas: 2000kr
jacobzimmer - aka Jacob?: 2500kr
Skovgaard - aka Bo: 3000kr
madsA - aka Mads: 3200kr
P.N - aka Per: 3500kr
Vh. Jon

-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)