Hvad er det værd?
Hej.

Jeg syntes lige det kunne være interessant at vide hvad i alle synes dette ur er værd.
Det er et Omega Seamaster 30 med arabertal og sekundviser. Den er med manuelt optræk og har for nylig været ved urmager og fået ny pakning. Den er fyldt funktionsdygtig, og har kun enkelte ridser.

Det der er blevet udskiftet er kronen og glasset, og det er ikke originalt. Er det vigtigt at kronen er originalt eller har det ikke rigtigt noget at sige, og det samme med glasset.

İmage

Håber i kan se billedet ellers prøver jeg lige igen.

İmage

Den vil ikke vise billedet. Men håber at min tekst siger nok til at i kan vurdere det.
Svar
Hej

Jeg kan ikke hjælpe dig med en vurdering, da det ikke lige er mit primære interesseområde, men mht. dit billede, så kan jeg ikke se det. Normalt kan jeg redigere en post, så det kan ses, men jeg kan ikke kende den type link du har lagt ind - hvilken hostingservice har du brugt?
Svar
(30-08-2015, 07:54 PM)KimT Skrev: Hej

Jeg kan ikke hjælpe dig med en vurdering, da det ikke lige er mit primære interesseområde, men mht. dit billede, så kan jeg ikke se det. Normalt kan jeg redigere en post, så det kan ses, men jeg kan ikke kende den type link du har lagt ind - hvilken hostingservice har du brugt?

Okay. Det kan jeg desværre ikke lige svare dig på Kim.. 
Svar
For at sætte et billede ind på et onlinefora, skal man først upploade det til en (gratis) hostingservice som f.eks. Photobucket.com. Derefter kopierer man IMG linket som servicen knytter til billedet og indsætter det direkte i tekstfeltet her. Det kan lyde besværligt, men er ligetil når man har prøvet et par gange.
Svar
Original krone og glas betyder næsten alt i forhold til pris. Den nye pakning fortæller heller ikke om tiden er inde til fuld service som igen har stor betydning for prisen. Er uret stål, guld eller double ???????
Mvh.
P.N.
Svar
Det er i stål, med guld visere og guld arabertal.
Svar
Alt det en køber vil give,
Vurdering  og køb er to forskellige ting.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(01-09-2015, 04:45 PM)Stensbjerg Skrev: Alt det en køber vil give,
Vurdering  og køb er to forskellige ting.
Icon_Up  100% enig
Svar
Der kan vel skydes på en salgspris. Her på siden er der folk der ofte opererer i markedet og får derfor en ide om hvad ting sælges til, men i dette tilfælde uden billede vil det ikke være særligt seriøst overhovedet at gætte.
P.N.
Svar
Tak for svarene. Men jeg ved stadig ikke helt om jeg skal købe dette ur. Eller om jeg skal gå efter en hvor krone og glas også er originalt.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)