pbr - denne tråd er til dig.....
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1
Svar
Icon_sign Icon_sign Icon_sign Icon_sign Icon_sign

Uha, Kim ......... den er lige i øjet - jeg har her til morgen prøvet at bære uret både på venstre og højre arm og går i øjeblikket lidt som katten omkring den varme grød, for at bestemme mig for, om jeg (desuagtet jeg er total Apple freak) kan blive gode venner med "uret" !!

Status er stadig "undecided" med hovedvægten hældende til, at det nok skal videre ret hurtigt !

Men nu giver vi det en chance og ser, hvad der sker. Men synes egentlig at mit setup med Garmin Vivosmart på højre arm og et rigtigt ur på venstre nok var optimalt ! Icon_cool

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det ur er lige dig Peter, godt du købte det så jeg sparede mine slanter indtil videre :-)
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Jeg synes faktisk også det passer ret godt til dig og dit "gadget-gen" Icon_e_biggrin1
Svar
Glæder mig i øvrigt vildt til at se outcome af dine fotogene evner :up:
Svar
Tillykke med det nye u....

İmageİmageİmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh Kim 
Svar
Så gik starten til F1 på Spa !!

Og æbleuret får lidt tid på venstre arm !! Icon_blink

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det holder 100% :up:

Sendt fra min HTC One med Tapatalk
Svar
Haha. Kom så. Hvis jeg kan, så kan du også ;-)

Claus

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
İmage
/Peter

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)