Gårdhave træf 2015
MobilePay virkede igen i går aftes Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Så sender jeg i dag
Svar
75 kr sendt fra Pernille Jensens mobilepay.
Svar
Jeg regner med at sende adressen ud hvor vi skal mødes
En gang i næste uge, så kan de sidste betalinger også nå at tikke ind Icon_Up

God weekend til alle  Icon_party
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Der vil blive sendt 2 adresser ud fra i aften,
Til alle betalende deltager.

Jeg vil så her i tråden skrive På selve dagen,
Om vi holder det på adresse 1 eller adresse 2, alt efter vejret.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
(15-08-2015, 09:43 PM)Stensbjerg Skrev: Der vil blive sendt 2 adresser ud fra i aften,
Til alle betalende deltager.

Jeg vil så her i tråden skrive På selve dagen,
Om vi holder det på adresse 1 eller adresse 2, alt efter vejret.
Hej Jacob, jeg har sendt dig en pb, tjek lige din indbakke ;)
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Er der nogen/nogle der er frisk på noget samkørsel fra Fyns-land af? Jeg bor selv i Strib (Middelfart) og jeg kan evt. godt ligge bil til. Giv lyd hvis vi skal finde ud af noget Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
(19-08-2015, 06:31 PM)BadHamster Skrev: Er der nogen/nogle der er frisk på noget samkørsel fra Fyns-land af? Jeg bor selv i Strib (Middelfart) og jeg kan evt. godt ligge bil til. Giv lyd hvis vi skal finde ud af noget Icon_smil

Hey Hamster

Jeg kører fra Viborg og kan sagtens samle dig op i Strib !  Icon_smil

Sent from my iPhone using Tapatalk
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(19-08-2015, 06:36 PM)pbr Skrev:
(19-08-2015, 06:31 PM)BadHamster Skrev: Er der nogen/nogle der er frisk på noget samkørsel fra Fyns-land af? Jeg bor selv i Strib (Middelfart) og jeg kan evt. godt ligge bil til. Giv lyd hvis vi skal finde ud af noget Icon_smil

Hey Hamster

Det lyder perfekt Peter, det vil jeg gerne takke ja tak til - jeg skal selvfølgelig nok spæde til mht. bro og benzin Icon_smil
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
(19-08-2015, 07:59 PM)BadHamster Skrev:
(19-08-2015, 06:36 PM)pbr Skrev:

Hey Hamster

Det lyder perfekt Peter, det vil jeg gerne takke ja tak til - jeg skal selvfølgelig nok spæde til mht. bro og benzin Icon_smil

Det er super - jeg sender dig lige en pb med mit telefonnummer, så kan vi snakkes ved, når vi nærmer os lørdag !  Icon_smil

Hvis der er flere, der vil med fra Strib/Middelfart eller andet sted på den naturlige fugleflugtsrute, så kan de jo byde ind. Det er dog en beskeden Opel Corsa, så pladsen kan hurtigt blive trang !!  Icon_blink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)