Hjælp søges
#1
Nogen der har et bud på at få lavet nogle låseringe til en bagkasse. Der mangles 2 af disse ringe til et par gamle Omega'er, jeg har en original som kan bruges til model. Det er ringen til venstre på billedet der mangler på de to andre Omega'er.

]İmage
]İmage
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#2
(17-07-2015, 10:12 AM)TDN Skrev: Nogen der har et bud på at få lavet nogle låseringe til en bagkasse. Der mangles 2 af disse ringe til et par gamle Omega'er, jeg har en original som kan bruges til model. Det er ringen til venstre på billedet der mangler på de to andre Omega'er.

]İmage
]İmage


Bjørn Hell Andersen som er en af de flittige (var flittig Icon_blink ) bruger på den gamle vintageure.dk ved en del om metallurgi og finmekanik + produceren af den slags dimser. (han lavede selv en 100% kopi af 5513 Sub´s urkasse i titanium. Imponerende !!)

Prøv at komme i kontakt med ham.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#3
Der er allerede send PB til ham før dette indlæg i morges :-)
Svar
#4
(17-07-2015, 10:57 AM)TDN Skrev: Der er allerede send PB til ham før dette indlæg i morges :-)

Hej TDN

Den kasse kender jeg ikke, sidder bagkassen fast med viste klemring?
P.N.
Svar
#5
Jeps, prøv at læse teksten på billedet, det forklarer det.

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#6
John det er Bjørn H. du hentyder til ikke Hell Andersen, ikke den samme.

Mikael
If you want to be happy for a day, get drunk.
If you want to be happy for a week, get married.
if you want to be happy for life, get a Rolex.
Svar
#7
Der er kontakt til Bjørn H. som gerne vil hjælpe :-)
Svar
#8
(17-07-2015, 11:53 PM)Mikael L. Skrev: John det er Bjørn H. du hentyder til ikke Hell Andersen, ikke den samme.

Mikael


Hejsa Miguel

For en god ordens skyld:
Er det Bjørn H eller Bjørn Hell Andersen som byggede en 5513 kasse for sig selv efter at han - i flg. sine egne ord "i 200hk brandert havde slået originalkassen skæv og efter at have fået besked fra PK at en ny kasse kostede en mindre formue" ?

Jeg tror at jeg har fuldstændigt kludret de to Bjørne sammen... Icon_flov

Herligt lørdag til Herlev - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#9
Det er Bjørn H ;-)
Svar
#10
(18-07-2015, 09:44 AM)KimT Skrev: Det er Bjørn H ;-)

lyder som mig, ja Icon_cool
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)