Endelig en gummirem fra Rolex
Havde du forventet andet ? Et ur til plus 100k er der langt udsigt til herfra.

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Det gaz
Svar
Der er rigtig mange mærker der har en eller flere udgaver med gummirem og nogle ure ser det knaldhamrende godt ud til, så det er ikke her mit problem med gummiremme ligger, men prisen har jeg det svært med ved nogle af mærkerne, hvor der bare ikke findes så god en gummiblanding, at det retfærdiggøre de efter min mening, sindsyge priser...sorry! Icon_blink

Hvem sagde fattig røv Icon_rul
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Hopper med på fattigrøvs vognen. Rolex kunne sagtens lave lignende til submariner, eller hvertfald til den "gamle" yachtmaster, uden det vil koste eller betyde noget brand mæssigt. Blot mine holdninger :D

If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(17-07-2015, 04:23 AM)jacobzimmer Skrev: Hopper med på fattigrøvs vognen. Rolex kunne sagtens lave lignende til submariner, eller hvertfald til den "gamle" yachtmaster, uden det vil koste eller betyde noget brand mæssigt. Blot mine holdninger :D

Helt enig.
Der findes dog så mange tjekkede gummiremmer for ingen penge og så kommer de mest sandsynligvis fra den samme kinesisk fabrik som er underproducent for de røvdyre "mærkevare-gummiremme"  Icon_lol
Google er din ven - AliExpress.com ligeledes Icon_blink

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
İmage
Skulle man lige være i tvivl om rem størrelse på sit 116610.
Svar
Hvis du kan lige lave sådan en skitse på en 14060, så vil det være herre cool Icon_+1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)