En lille NY...
#11
Tillykke Godt nok et flot ur og med den gode historie til, bliver det hele jo ikke ringere!

Efter selv at have startet med IWC og specielt JLC har jeg nu været en del andre mærker igennem - og er nu tilbage på JLC vognen. Har netop købt mit andet reverso. Kommer med posten i løbet af næste uge. Købt gennem chrono 24 trustedcheckout. Jeg har et billed herunder hvor I kan se både det jeg har allerede ( til venstre ) og det jeg venter ( til højre ). Det minder lidt om det ur Claus netop har købt.

Glæder mig og skal nok smide et par arm billeder.

Mvh
Morten

İmage
Svar
#12
Det er bare KONGEN inde for dress  Icon_not
Og det eneste der må være bedre end at have et må være at eje to. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#13
Tak for alle de pæne ord!

Det er jo ikke verdens mest komplicerede ur, men der er historie og æstetik for alle pengene. 

Mht. størrelse og andre mere tekniske ting, så se her (fra JLC web-site)

İmage

Claus

Svar
#14
tillykke med det claus - et virkelig fedt ur :-)

- som jeg desværre altid vil finde for småt til min arm!

vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
#15
Tillykke med det flotte ur. En bedre "afskedsgave" fra New York kan man vel næppe tænke sig.
JK
Svar
#16
Det er godt nok et fint klassisk ur! Kan ikke forstå at det skulle være for småt til nogen. Det er et dress ur - de skal altså være mindre end sportsure. Jeg vil faktisk sige at det er i den store ende af skalaen for dressure og for mig.
Svar
#17
(03-07-2015, 08:40 PM)mojohe67 Skrev: Tillykke Godt nok et flot ur og med den gode historie til, bliver det hele jo ikke ringere!

Efter selv at have startet med IWC og specielt JLC har jeg nu været en del andre mærker igennem - og er nu tilbage på JLC vognen. Har netop købt mit andet reverso. Kommer med posten i løbet af næste uge. Købt gennem chrono 24 trustedcheckout. Jeg har et billed herunder hvor I kan se både det jeg har allerede ( til venstre ) og det jeg venter ( til højre ). Det minder lidt om det ur Claus netop har købt.

Glæder mig og skal nok smide et par arm billeder.

Mvh
Morten


İmage

Hej Morten,

Det lyder da bare spændende. Jeg kan desværre ikke se dit billede, så jeg kan hverken se hvad du har eller hvad du får - men så må jeg jo bare glæde mig over at du er tilbage på JLC vognen. Glæder mig til at se billederne, når det nye ur ankommer!

Claus

(03-07-2015, 10:36 PM)jk Skrev: Tillykke med det flotte ur. En bedre "afskedsgave" fra New York kan man vel næppe tænke sig.
JK


Hej JK,

Nej vel - det bliver ikke meget mere 'spot on'. Tak for lykønskningerne!

Claus

(03-07-2015, 07:27 PM)Stensbjerg Skrev: Der kan ikke sige noget negativt om det ur Claus  Icon_Up
STORT tillykke det er så fed en model  Icon_not

Det eneste firkantet ur jeg ville eje,
Men du har jo flere ur der får mig til at tænke på at sælge et organ eller to. Icon_e_biggrin1


God weekend over there, 
vi må lave et træf når du/i kommer hjem.  Icon_cool

Haha, Jacob. Ingen brug for organ-salg, vi laver et træf efter 1. novemeber i år. Tak for lykønskningerne.

Claus

Svar
#18
(03-07-2015, 09:42 PM)cfnissen Skrev: Tak for alle de pæne ord!

Det er jo ikke verdens mest komplicerede ur, men der er historie og æstetik for alle pengene. 

Mht. størrelse og andre mere tekniske ting, så se her (fra JLC web-site)

İmage

Claus



Stort tillykke med en "all time classic" !! Det er et super flot ur, der bare er helt sig selv !!  Icon_flag Icon_Up
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)