Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
BUMP!
Casio G-shock
Seiko 5
•
Svar: 254
Tråde: 30
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
(04-04-2015, 04:18 PM)Nico Skrev: Nogen der ved, hvilket ur Løkke har på armen?

Theorema Paragon (ikke mig der fandt det)
•
Svar: 8
Tråde: 2
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
(29-08-2012, 07:48 PM)Faurschou Skrev: Slettegaard Skrev:... Flemming Bamse Jørgensen bar et Rolex Submariner TT med Serti dial.
Hvad står ''TT'' for?
Desuden kan jeg tilføje følgende:
Jarl Friis Mikkelsen er blevet set med en Roadster fra Cartier, Nautilus fra PP, og noget helt tredje i programmet ''Her er dit liv''. Jes Dorph bærer stolt sit Seadweller i div. programmer og ugeblade. Viggo Mortensen bar et Master Control fra JLC i ''Eastern Promises''. Frank Hvam bar ofte en kronograf fra IWC i de gamle afsnit af ''Klovn''. Dennis Knudsen bærer vist af de gamle Submariners. Kasper Schmeichel bærer en Big Bang fra Hublot. Medina og Wozniacki er begge blevet set med en G/S Daytona rundt om deres spinkle, men ganske feminine håndled.
Og ellers sviger det pænt kraftigt i mine øjne, at se Fetterlein gå rundt et AP ROO, når han skylder så mange penge væk! Jeg ville som kreditor ikke have ladet det gå forbi mit syn. Jeg har nemlig også en forkærlighed til individual- og universalforfølgning (groft sagt, insolvensret og andre emner i relation hertil).
En lille rettelse:)… Frank Hvam bærer et Fortis Spacematic chronograph, i de første sæsoner af Klovn:)
•
Svar: 1,401
Tråde: 60
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
(11-06-2015, 07:45 PM)KennethWest Skrev:
En lille rettelse:)… Frank Hvam bærer et Fortis Spacematic chronograph, i de første sæsoner af Klovn:)
Det svarede jeg også på i august 2012 Kenneth
Faurschou Skrev:Frank Hvam bar ofte en kronograf fra IWC i de gamle afsnit af ''Klovn''.
(29-08-2012, 09:09 PM)Slettegaard Skrev: Har set ham med et Fortis Chronograph, har ikke spottet et IWC. Fortis uret som han har fået af Mia, mister han ved et bankrøveri.
Casio G-shock
Seiko 5
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
"Og ellers sviger det pænt kraftigt i mine øjne, at se Fetterlein gå rundt et AP ROO, når han skylder så mange penge væk! Jeg ville som kreditor ikke have ladet det gå forbi mit syn. Jeg har nemlig også en forkærlighed til individual- og universalforfølgning (groft sagt, insolvensret og andre emner i relation hertil)."
Nu er der ikke nogen som løber efter hverken debitorer eller kreditorer og vrider deres arm for at se hvilken klokke de har på håndledet. Og gældsfængsel er også afskaffet.
Naturligvis ejer han ikke de dyre ting han går med og bruger. Der er et hav af venner og kammerater som kan vise kvitteringer på deres navn på hvis den slags skulle blive et issue....
Nogen gang bliver jeg forbløffet af juristernes syn (eller mangel af samme) for real life.....
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 922
Tråde: 114
Modtaget Likes: 1,729 i 500 svar
Givet Likes: 1,689
Genser lige lidt ældre Entourage afsnit for at varme op til filmen. Det vælter med fede ure og bl.a. Audermars Piguet og Rolex bliver nævnt flere gange:
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
I dagens "Aften Tour" sportede både Lars Bak og programmets vært, Søren Reedtz, Omega Seamaster på håndleddene. Såvidt jeg lige kunne se, havde Søren R. en Seamaster med sværd visere, og Lars Bak en nyere version med skeleton visere (helt sikker er jeg dog ikke). Brian Holm så ud til at bære en Rolex af en art (Milgauss måske?), da han pænt satte sig til at samtale med en af sine ryttere på dennes værelse.
De venligste hilsner, John
•
Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Apropos watch spotting - IRL - er jeg netop hjemkommet fra ferie på Mykonos, og der blev det s'gu en noget ensformig affære: Omtrent hver tredje, nej lad mig ikke overdrive, hver tiende menneske rendte rundt med en Rolex. Det var som om man skulle have helguld for at være noget særligt.
/Bjørn
•