Første Grand Seiko i DK langet over disken hos Halse i Horsens
Tillykke med uret, super flot  Icon_Up  Icon_party

Det kunne sagtens friste og så er der power meter på som jeg er vild med og ingen kyklop over datoen   Icon_drool

Hvordan er det nu det der "spring drive" fungerer? Er det noget med et genopladeligt batteri, som oplades af bevægelser eller?
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
@Borgbjerg https://youtu.be/FbmKZ5JXyjo og spol ind til 4 min, det forklarer ret godt hvordan det virker
Svar
Seiko har siden lanceringen af Grand Seiko i Europa haft fokus på også at kunne tilbyde service inden for EU. Dermed vil service af uret ikke være noget problem - når den dag en gang kommer. Jeg har indtil nu kun haft gode erfaringer med Seiko på service området, så det håber jeg meget på vil fortsætte.

Hvad angår priser og modeller i butikken hos Halse, kan jeg ikke hjælpe det store. Men mon ikke de fleste spørgsmål kan klares ved henvendelse til Peter eller Poul? Det vil jeg tro. I kan finde detaljerne på deres hjemmeside: http://www.poulhalse.dk

Datoen er meget let aflæselig, da den har en fin størrelse og nogle meget tydelige fonts på en skapr hvid baggrund. Funktionalitet og æstetik går her fint hånd i hånd.
De venligste hilsner, John
Svar
Super indlæg og billeder som altid John Icon_smil
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det bliver min opgave at oprette Grand Seiko urene på Halse's hjemmeside. Der vil i samme forbindelse komme en del billeder af urene på Danske Urtosser - Billedsiden på Facebook. Indtil videre har de modtaget 7 modeller i Horsens, hvoraf John har snuppet det ene. Diveren i titanium er bestilt og kommer i løbet af Juni. 
Svar
I hope deep down that Seiko higher end models will be accepted in Denmark.But it will be a steep climb,from us watch nerds to the general public.Unjust has it may seem,you must expect,a very low used price for these watches especially in the Danish market.My advice is this.If you want a fantastic built watch,that gives extreme value for money,then buy them.But if you are the type that likes to change watches quite often,then be aware that used prices will have a significant mark down compaired to new prices.This however could change in the distant future,if Seiko marketing is good.It is a watch i personally would buy with the intention of keeping.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Brugtprisen bliver kun lav, hvis sælger accepterer at sælge til en lav pris.
Så lad være med det! Icon_blink
Efter nærmere omtanke: Sæt dem bare billigt til salg, og giv mig et prej!
/
Til lykke med uret. Icon_Up
Det er lækre sager!
/
Kristen
Svar
(31-05-2015, 03:04 PM)khbk Skrev: Brugtprisen bliver kun lav, hvis sælger accepterer at sælge til en lav pris.
Så lad være med det! Icon_blink
Efter nærmere omtanke: Sæt dem bare billigt til salg, og giv mig et prej!
/
Til lykke med uret. Icon_Up
Det er lækre sager!
/
Kristen
Very true Kristen.But we do have a very limited used market amongst us watch nerds. Icon_blink Look for example at the Seiko Ananta.Just compair the new prices with what you get now.
PS. Between the reality and the shadow.Comes the spasm.
                       Written by the Welsh poet TS.Elliot.   Icon_lol Icon_lol
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • Madskas
Svar
Just like to add before i get crucified for talking about the downfalls of buying such a watch.That i personally think that Grand Seiko models,are extreme good value for money watches.And i think that you get the best value for money watches that exist today.The quality is extreme when compaired price wise to any Swiss or German made watch.
Svar
Jeg er enig med Willy-drengen.
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)