Audemars Piguet RO Laptimer Michael Schumacher
(26-05-2015, 04:37 PM)willy Skrev:
(26-05-2015, 04:20 PM)KimT Skrev:
(26-05-2015, 03:43 PM)willy Skrev: It is no secret that Urdebatten was formed with the number one priority being,to sell watches.Ureforum was a more serious site.
Jeg ønsker ikke at blande mig i denne (afsporede) debat, men det du skriver ovenover er så langt ude i skoven at jeg sidder målløs tilbage........

Urdebatten blev på INGEN måde skabt for at sælge ure, men derimod som et frirum fra de mange overdrevne regler Urforum havde dengang. (før Thomas overtog) Og ja, reklamering var tilladt, men eftersom det var min side og jeg IKKE handler eller handlede med ure giver det sig selv at formålet ikke var at sælge ure. Ydermere var det et krav at alle forhandlere tydeligt have logo i deres signatur således at alle tydeligt kunne se hvem, hvad og hvor.

Du valgte at forlade Urdebatten fordi DU mente at det at tillade reklamering betød at alle indlæg kun var der for at sælge, hvilket er så lang fra sandheden at jeg ikke engang ved hvad jeg skal sige......

Idet jeg stadig har moderatorstatus herinde skriver jeg ikke mere om dig og dine latterlige beskyldninger, udover at jeg nu tydeligt husker hvorfor folk reagerer overfor dig som de gør i denne tråd.

Slut herfra :-(
For a moderator on this site,you are a scandal Kim.You are meant to be impartial!
  You may deny why you and Mads formed Urdebatten.But it is no secret that you both wanted a site where promoting watches for sale was allowed.Do not try to deny it,because just about everyone knew that was the reason.That site promoted watches for sale,and that was why i left it.You interfered with anything that criticised watches that were for sale.Like i said in my last PB to you,if you remember? I said you have the backbone of a worm,because you are not impartial.And now you are doing it again.
Jeg kan ikke være upartisk når du angriber med direkte usandheder. Og Mads var ikke med til at starte Urdebatten, faktisk lærte jeg ham først at kende en rum tid efter jeg havde startet siden.

Dine svar/indlæg siger alt om dig - jeg behøver ikke sige mere....
Citat: For a moderator on this site,you are a scandal Kim.You are meant to be impartial!
  You may deny why you and Mads formed Urdebatten.But it is no secret that you both wanted a site where promoting watches for sale was allowed.Do not try to deny it,because just about everyone knew that was the reason.That site promoted watches for sale,and that was why i left it.You interfered with anything that criticised watches that were for sale.Like i said in my last PB to you,if you remember? I said you have the backbone of a worm,because you are not impartial.And now you are doing it again.

Jeg har fulgt Urdebatten siden det begyndte med Kim i spidsen og jeg kan ikke i min vildeste fantasi genkende det du skriver eller de motiver, du antyder Kim har/havde.
You are seeing ghosts, buddy!
mvh jens
Ps. Er der ikke nok en, der vil købe mit AP lap counter?
Ps: jeg kender ikke Kim eller andre herinde personligt
Pss: Det er gas med det der AP.
......og jeg stiftede Urdebatten.dk helt alene.
(26-05-2015, 04:51 PM)KimT Skrev: ......og jeg stiftede Urdebatten.dk helt alene.

rettet mit indlæg.
(26-05-2015, 04:40 PM)TDN Skrev:
(26-05-2015, 03:43 PM)willy Skrev: Correct me if i am wrong.But is this not a place were we can debate watches?I have been on this site for quite a while now,except for a period were i was excluded for the wrong reasons.There have been no problems what so ever until now.This of course has got to do with the new comers and dare i say,old comers from urdebbaten.It is no secret that Urdebatten was formed with the number one priority being,to sell watches.Ureforum was a more serious site, writing threads,just to sell your own watches was forbidden.And it still is.
                                                        The reason i am not generaly liked by certain users,is because i am critical of their so obvious attemps,to praise their own watches,or brands that they sell.I find this very dishonest,and the worst is that many who know very little about watches can be fooled by this.The owner of this site who sells watches never writes or contributes to it.Because he finds it would be unethical to do so.And he knows that it is impossible to be impartial and write about watches he maybe has for sale.I take my hat off to him,and he has my respect.                                             

Så fik du lige svinet alle brugerne af urdebatten til....... nåh nej du gør det jo ikke personligt kan jeg se......
Suggest you read this thread from the beginning,and then you can see who started to get personal.And i did not put all users of Urdebatten in the same hat.Just certain people.I do not turn the other cheek,to people,who cannot stand the fact that not everybody can agree with them.It would be much better if we could all just talk about watches.And remember this.You can search this site from A to Z,and you will never find one instance where i have turned a debate about watches into a personal attack on others.I have answered such attacks,but you will not find one instance where i have started getting personal.I leave that sort of thing to others who have no other way out of a debate they hate to lose.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
 Det godt nok blevet til krigsskueplads denne her tråd. Jeg synes at denne her tråd bør blive  låst og hvis man har lyst til at slå hinanden ihjel så kan man val tag den over en pb
(26-05-2015, 05:46 PM)misiu Skrev:  Det godt nok blevet til krigsskueplads denne her tråd. Jeg synes at denne her tråd bør blive  låst og hvis man har lyst til at slå hinanden ihjel så kan man val tag den over en pb

Vi kunne jo også forsøge at komme på sporet igen.
Samtale fremmer osv..
Jo, det kunne man godt . Men  jeg tror denne tråd har bevæget sig for lang ud i den dårlig retning hvor at komme tilbage til det gode spor
Det er da vildt underholdende :-) Venter spændt på næste "afsnit", hvor jeg håber på, at der kommer lidt mere forklaring på, hvordan man har bedre indsigt i motiverne for at stifte et site end stifteren selv - der blev jeg lidt overrasket, men det er vel det "surprising element" der er i alle gode serier. Stay tuned for the next episode of "Who knows best". Hvis det skal være en "boksekamp" er der så ikke nogen der kan sponsere en laptimer, så vi kan holde lidt styr på runderne ;-)

Sent from my iPad using Tapatalk
MVH Jesper
This thread has got out of hand.And we have all said things we maybe should not have said.I wish to say sorry to Kim,because he is a guy i like.And to others who i respect for their passion for watches.One thing leads to another when we start to get personal.Lets try in the future to keep to talking about watches.No hard feelings from me to anyone.Lets please forget this thread,and work together to make this a site for everyone who likes watches.These are my last words on this thread.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)