MC sæsonen
Det ser fint ud IRL ;-)
Svar
Godt. Du skulle jo nødigt blive sendt i den forkerte retning.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Køreegenskaberne er faktisk overraskende bedre end forventet, alderen taget i betragtning.
Svar
(26-05-2015, 08:32 AM)KimT Skrev: Køreegenskaberne er faktisk overraskende bedre end forventet, alderen taget i betragtning.

Høhø..
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
Vi må altså snart ud og trille en tur. Måske noget MC og ur arangement?
Svar
Jeg er klar.
Svar
+1 Icon_smil
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Syg fed kværn Kim.  Icon_party
Mvh Kim 
Svar
WOW fed maskine, omend jeg selv er til sportsmodellerne, så er det nu lækkert en gang imellem at se noget lidt andet... Er helt enig i at sådan en svend kræver da noget vintage af en slags ;-) hvilket af dine AP ure måtte du af med, så lidt kommentarer tidligere i tråden, men blev ikke meget klogere? (Bare af ren nysgerrighed).
Svar
Jeg valgte (til min egen overraskelse) at skille mig af med mit blåskivede 15400 Icon_e_surprised  Jeg ved ikke rigtig hvad der gik af mig, da det var det ur jeg egentlig havde forestillet mig aldrig at skulle sælge. Men da vejret blev godt (læs: en motorcykel trak i mig) og jeg samtidig følte jeg trængte til en lille pause fra ure virkede det som en fin løsning. At jeg nok fortryder til efteråret lever jeg med - livet er for godt til ikke at gøre det man har lyst til indenfor ens egne økonomiske og moralske rammer Icon_blink  Icon_lol
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)