Miwes Video - Panerai og U-Boat
Så blev det atter tid til en lille snak om et par nye ure.

Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Hyggelig video, lige som de andre! Det panarai klæder dig enormt godt!
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Mange tak Icon_Up

Jeg er jo spændt på hvor længe det holder denne gang, men mon ikke jeg har lært af tidligere tider.....lige nu kan jeg ikke forestille mig andet end at uret er en keeper Icon_smil

Svar
Fed video og monster lækker PAM. 

En virkelig lækker model. Tillykke med den. 
Mvh Kim 
Svar
Mange tak Kim Icon_smil

Svar
Super god video, igen igen Icon_Up Tillykke med de 2 nye ure. Jeg må indrømme at jeg syntes rigtig godt om dit Pam, og så passer dig rigtig godt.
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Super video igen og stort tillykke med dit PAM (og U-Boat)
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Hold da op kan sgu mærke glæden helt hjem i stuen - god video og stort tillykke med begge ure :-)
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Super Video

Havde en kunde som købte u-boat 5570 på hele 53 mm. Jeg troede ikke det live var mig med den størrelse og den store krone. Men det var forbløffende lækkert a have på med den rem. Nu har jeg købt et til mig selv og med langarmet skjorte på som går over uret, kan man ikke se urets størrelse, så det passer både til almindelig brugt og lidt dress (bliver det beskrevet som). Dog efter min mening kun når skjorten dækker halvdelen af uret. Underligt nok mærker man ikke meget til det når man har det på. Bagkassen er så plan så det hviler utroligt godt på håndledet. Uret får også i 45 mm og 41 mm til dame hedder det sig :)

Chronographmodellerne er ikke lige mig med det design der er på dem.

God weekend
Svar
Pisse hyggelig snak! Også synes jeg det er lidt funny du starter hårdt ud med at give u-boat en del ''skæld ud'', som du kalder det. Også derefter springer lige til Panerai. Ingen tvivl om din glæde ved Panerai er kæmpe stor! Tillykke med du har fundet et rigtigt ur, og et du OGSÅ kan bruge i værkstedet :D
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)