Blancpain Flyback?
Jeg har i mange år luret på denne BP og spørgsmålet er om det skal være nu. Flyback krono og big date. Poleret kasse i 40mm. Lige småt nok til mig...måske...men jeg synes uret er super flot.

İmage

İmage

Er der nogen herinde der kan sige godt eller skidt om netop denne model?

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Klaus medmindre virkeligheden er en anden, så bærer da din SUB = 40mm med ynde, så mon ikke denne her også kunne gå?
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Eller er det fortsat AP Diveren der skal ligge nummer ét på min "næste ur" liste...

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
(01-05-2015, 01:20 PM)KlausM Skrev: Eller er det fortsat AP Diveren der skal ligge nummer ét på min "næste ur" liste...

İmage

Mvh
Klaus
Blancpain do make some really nice models.But i think that since Mr.Biver left them,they have again fallen a bit in the watch hierarchy.And i have read some horrible stories about their service.The Fifty Fathoms is a great classic,and the Flyback looks very good.But i would think about problems with resale especially in Denmark.My choice would be the AP,if i had to choose.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Den flyback er så fed, og oser laaaangt væk af kvalitet.

Og så kan man aflæse dato, uden at skal have hinkesten på Icon_sign
Det ur har jeg kikket længe efter og på, ved ikke om jeg nogensinde for et, men derfor kan det godt stå på ønskelisten
Svar
(01-05-2015, 01:20 PM)KlausM Skrev: Eller er det fortsat AP Diveren der skal ligge nummer ét på min "næste ur" liste...

Jeg tror ikke jeg behøver at svare Icon_e_biggrin1

Der er mange BP som jeg synes om, men dette er ikke rigtig et af dem, hvorimod AP lige er mig. Når det så er sagt, så overvejer jeg i øjeblikket at skyde et AP af for at finansere noget motorcykel. Det bliver nok ikke til noget, men overvejelserne er der altid når vi rammer denne årstid og vejret bliver varmere Icon_e_biggrin1
Svar
BB har den fedeste låse mekanisme på deres ''butterfly'' låse!
Svar
Hej Kim.
Du må da gerne lige sige til hvis din Diver skal videre...
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)